
Fortnite: Epic poprawia wydajność gry i wprowadza tryb inspirowany Among Us

Za ogromnym sukcesem Fortnite’a stoi – oczywiście nie tylko – umiejętność dostosowywania się do obowiązujących trendów i nieustannego rozwijania swojej gry. Czasowe tryby, specjalne wydarzenia, ciągłe zmiany na mapie sprawiają, że jeżeli tylko polubimy się z tytułem Epica, zbyt szybko nudzić się w nim nie zaczniemy.
Aż dziw bierze, że na zabawę inspirowaną niespodziewanie hitowym Among Us czekaliśmy aż do grudnia. Okresowy tryb Szpieg wśród nas niespecjalnie kryje się z inspiracjami grą InnerSloth. Jego zasady są proste: dwie osoby wcielają się w szpiegów, którzy próbują zlikwidować pozostałą ósemkę graczy. Ci z kolei muszą albo zebrać wszystkie monety uzyskiwane za wykonywanie zadań, albo zidentyfikować i później przegłosować impo… szpiegów podczas zwoływanych narad. Czat głosowy włączony jest tylko podczas tych ostatnich. Dodatkowo możemy korzystać też z czatu wideo w trakcie rozgrywki ze znajomymi.
Epic dodał też do pecetowej wersji tryb wydajności (na razie w wersji alfa), który obniża jakość wyświetlanego obrazu, zmniejszając zużycie pamięci i obciążenie procesora oraz karty graficznej. Pojawiła się też opcja odinstalowania tekstur wysokiej rozdzielczości, co zmniejszy objętość zajmowaną przez tytuł o nawet kilkanaście gigabajtów. Więcej informacji TUTAJ.

Czytaj dalej
7 odpowiedzi do “Fortnite: Epic poprawia wydajność gry i wprowadza tryb inspirowany Among Us”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
„Inspirowany” to
Co by ten biedny Epic począł gdyby PUBG czy właśnie Among Us nigdy nie powstały…
@piterbro Cóż poradzić… Te 40% udziałów, które ma Tencent dają o sobie znać, skoro Epic bawi się w robienie podróbek :P.
@piterbro @ermo3 Fajne takie gadanie bez sensu skoro witold użył sporego niedopowiedzenia, bo sam tryb jest zrobiony przez fanów i jedynie wrzucony na główną przez Epica.
@ermo3 – No bo Among Us to przecież szczyt oryginalności
@ermo3 Chyba nie wydaje Ci się, że Among Us to jakieś innowacyjny pomysł? 'Gry’ takie jak Among Us pamiętam sprzed 20 lat jako custom mapy do pierwszego StarCrafta.
Cały Epic… kapitał zbił na pomysłach innych.