
Cyberpunk 2077: Problemy wersji konsolowych i 50 milionów dolarów przychodów na Steamie… już dwa tygodnie temu [WIDEO]
![Cyberpunk 2077: Problemy wersji konsolowych i 50 milionów dolarów przychodów na Steamie… już dwa tygodnie temu [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/b7b14848-6bb0-48ac-925c-063cb362e202.jpeg)
Atakująca zewsząd żółć może być dla niektórych nieco irytująca, ale nie da się na to nic poradzić – ważniejszej premiery nie było od dawna i długo nie będzie. O tym, że Cyberpunk będzie gigantycznym sukcesem wiedzieliśmy od dawna, jednak jego skala wciąż zaskakuje.
CD Projekt informował już dziś o 8 milionach preorderów, co było liczbą diabelnie imponującą. W kolejnych godzinach dowiedzieliśmy się, że aż 74% z nich to wersje cyfrowe*. Przeważały też edycje pecetowe, ponieważ wynosiły aż 59% całości zamówień przedpremierowych.
To ostatnie widać najlepiej po Steamie – hit Redów jako pierwsza singleplayerowa produkcja na świecie przekroczył milion jednocześnie grających osób (dotychczasowy rekordzista – Fallout 4 – miał ich prawie 400 tysięcy). Wydawało się, że to tylko zryw na moment premiery, ale po kilkunastu godzinach Cyberpunk zgromadził nawet większą liczbę – teraz siedzi przy nim 1 054 054 graczy. Danych z innych platform nie znamy.
CD Projekt podzielił się także kolejnymi wieściami. Tytuł już ponad dwa tygodnie temu wygenerował 50 milionów dolarów przychodu – i to na samym Steamie.
Cyberpunk 2077 już ponad 2 tygodnie temu przekroczył poziom 50 mln dolarów przychodów na platformie Steam pic.twitter.com/zUked8lmzE
— CD PROJEKT IR (@CDPROJEKTRED_IR) December 10, 2020
Kiedy pecetowcy są przeważnie szczęśliwi (choć bugi i tu dają się we znaki), posiadacze starszych konsol przeżywają miejscami prawdziwy horror. Problemy z wydajnością, gorsza grafika i mnóstwo błędów potrafią zabić podobno całą przyjemność z zabawy. Na nowej generacji jest sporo lepiej, acz wciąż nieidealnie. Czekamy na patche!
Na porównania wyników różnych konsol nie musieliśmy długo czekać:
Na giełdzie dzień premiery CD Projekt przywitał zaś spadkami.
*I słusznie, ja ciągle czekam na swoją paczkę z pudełkiem.

Czytaj dalej
20 odpowiedzi do “Cyberpunk 2077: Problemy wersji konsolowych i 50 milionów dolarów przychodów na Steamie… już dwa tygodnie temu [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Przeszedłem Wiedzmina 2 w 25 klatkach na średnich to i z tym dam rade xD
Sama gra mi powiewa, aaale|Oby jak najwięcej zamówień poszło przez GOG…kiedyś, bo aktualnie serwery im nie wytrzymały 😉
Eee tam, zassałem podstawowe 50+GB w 30 minut z GOGa już 8go, potem pod wieczór 9go patch 10GB w kolejne kilka minut i o 1:20 dzisiaj poszedł patch aktywacyjny. Wszystko śmigało.Póki co gra chodzi bardzo poprawnie, co najwyżej zauważyłem kilka drobnych glitchy z przedmiotami, które lewitowały w rękach niosących je postaci. Ale jeszcze scenariuszowo nie wyszedłem ponad to, co było pokazywane na trailerach przez ostatnie 2 lata.
Ja gram na PS4 pro ale mam dobry telewizor z dobrym trybem trumotion gra i powiem wam że jest mega płynnie a efektu impulagu sprawdzałem masę razy i nie widzie, do single player ten tryb jak ktoś to ma jest dobry, a w Xboxie chyba jest vsync czy jakoś tak, więc warto pokombinować
Wyłączyłem kilka opcji (głównie tych z okolic motion blur) i gra na prawie wszystkich ultra opcjach działa na 44-50 fps’ach. I z tego co widzę np u brata to on na razie nie miał żadnych bugów mimo że gramy na tym samym komputerze. |Ale na razie gra się fajnie, trzeba trochę poszperać w opcjach na PC, jeśli ktoś ma dobry PC a i tak mu nie działa jakoś super.
Grę dostałem dzisiaj ok. 12. Wersja na bazowe PS4. Godzina instalacji, a potem patche, które zaskakująco dużo nie wazyły i szybko poszło. Powiem tak – w kreatorze postaci wcale nie ma tak wiele opcji, gra chodzi dobrze, aczkolwiek widać spadki FPSów. Grafika niestety nie powala – jakby z poprzedniej generacji – włosy są brzydkie, gdzieniegdzie tekstury się nie wczytują, ale mam to gdzieś. Boli mnie mechanika i brak prostoty. Celowanie na padzie to koszmar. Za to fabularnie i klimatycznie bajka.
Aktualnie gram na średnich ustawianiach graficznych i nawet na medium ilość szczegółów powala. Masakra ile pracy włożyli w zaprojektowanie tego świata. Póki co obeszło się bez większych bugów.
Boli mnie że świat jest taki „pusty” niby pełno npc ale z nikim nie pogadasz, no chyba, że ktoś ma dla ciebie questa, inaczej zbywają się jednym słowem. brak jakiejkolwiek interakcji. Dialogi, hucznie powiedziane, praktycznie jedynie zdania związane z questami. Masz dwie opcje za lub przeciw, dajesz przeciw trudna fabułą mówi, że musisz się zgodzić więc teraz klikaj, że się zgadzasz. Może narzekam, ale jest świeżo po RPG w których można gadać z każdym i każdy coś ciekawego opowie a tutaj takie menekiny
@Xevoz13 toż samo miałem xd kiedyś zobaczę CP bo obecnie nie ciągnie mnie wcale a wcale. Na PC z gtx 1060 lub ps4p
Szczerze to na razie się zawiodłem. Mechanika jazdy to jednak nie poziom GTA IV, a interakcje z NPCami to w ogóle nie poziom RDR2. Debilne zachowanie się npców, strzelasz, to oni tylko ręce na kark i kucki, zagrodzisz komuś drogę to parkują. Strzelanie jest fajne, czuć kopa. Z nikim nie pogadasz, zbywają Cię jednym słówkiem, spędzasz czas na tworzeniu postaci, której nie ujrzysz, lip-sync jest okropny a czasami w ogóle nie działa, wyborów na razie nie czuję. To nie poziom Wiedźmina, jakim cudem mniejszą…
… grupą byliście w stanie stworzyć takie arcydzieło jak Wiedźmin 3, a w większej grupie wyszedł Wam taki średniak? Mieliście o wiele większy budżet do tego. Gra przy tym jest zabugowana, że mogłaby uchodzić za terrarium tychże bugów. Coś mi się zdaje, że CP2077 albo był rushowany i to OSTRO i gra powinna była wyjść za kolejne 2-3 lata, albo pracownikom nie było po drodze z tą grą i nie wkładali w nią swej duszy. Łatwiej stworzyć coś, na co Cię stać, Novigrad a miasto z milionem ludzi to już nie to samo.
@Fallschirmjager – Cyberpunk raczej lepiej porownywac do dowolnego Deus Ex niz GTA
Poczekam na patche, szkoda tylko, że nie naprawią AI ludzi i ich zachowania jak również rozmów z nimi prowadzonych. A może… jako pierwsi udowodnilibyście, że jednak da się zaprowadzić zmiany i gameplay na szeroko zakrojoną skalę (że gra staje się nie do poznania), czytam feedbacki ze Steama i w większości się z nimi zgadzam. Kupiłem specjalnie na GoGu, żeby Was wesprzeć 100%, teraz Wy wesprzyjcie nas. Cóż, wracam do Valhalli, póki co, Smack my Bishop!
Zainstalowalem dzis na xbox one x. Day one patch rowniez. Na 6 godzin zabawy gra scrashowala 4 razy, plus lapala zawieche jeszcze kilka razy. Pelno bugow, jak np. npc znika gdy sie odwrocimy, ale jego papieros, czy tez telefon wisi w powietrzu. Npce ogolnie potrafia zniknac lub zmaterializowac sie na naszych oczach. A wystarczy jechac szybko pojazdem przed siebie przez smieszne 10 sekund i miasto pustoszeje – ani npcow ani aut, nic. Nosz karwasz barabasz! Juz bym wolal zeby puscili na PC a na konsole za
Kilka miesiecy po optymalizacji. Zawod. I smutek. I zal. Depresja. I koklusz.
Można dodać jeszcze, że optymalizacja leży, mam sprzęt powyżej rekomendowanych ustawiń od Redów, a dalej w mieście na minimalnych ustawieniach mam około 30 fps…
Wiecie jaki jest problem z tą grą? W 2013 roku pokazano trailer ale w mojej ocenie oni praktycznie zresetowwli tamtą grę i wzięli się gdzieś 4 lata temu na poważnie za cyberpunka, gdyby gra faktycznie była robiona od 2013 roku to byłaby dużo lepsza optymalizacja… Oni do 2016 byli skupieni na wiesku i dodatkach, dopiero po dodatkach wiedźmina, zaczęli cyberpunka posuwać do przodu, bo wcześniej zamrozili projekt, przecież to co było w 2013 a teraz to jakby inne klimaty gry
My jako polski Naród chociaż My powinniśmy wspierać swój rynek i naszych polskich Twórców – jak już chcecie przetestować CyberPunka to chociaż wybierajmy patriotycznie – i kupujmy w PUDEŁKU grę a nie cyfrowo!
@ Pompeusz – cyfrowo na GOG to jeszcze bardzie patriotycznie. Nie wiem skąd te pudełka..
uff jak to dobrze, że steam ma system zwrotów, wydam tą kasę na coś innego, a z CP77 poczekam na jakąś promocję -50%