
Cyberpunk 2077: Najpierw premiera gry, a potem zapowiedź dodatków

Nie od dziś wiadomo, że wyczekiwany Cyberpunk 2077 – oczywiście już po grudniowej premierze – będzie stopniowo obrastał w dodatkowe treści. CD Projekt Red zamierza korzystać z strategii, która przyczyniła się do wielkiego sukcesu Wiedźmina 3. Warto przypomnieć że przygody Białego Wilka zostały wzbogacone o dwa bardzo duże i zarazem płatne dodatki fabularne. Fani Białego Wilka otrzymali również 16 całkowicie darmowych pakietów DLC. Za friko pobraliśmy nowe zadania, nowe zestawy broni i zbroi, elementy kosmetyczne oraz tryb Nowa Gra Plus. Paczki z bonusami były udostępniane w ośmiu pierwszych tygodniach po premierze.
Z zapewnień polskiego developera wynika, że nabywcy Cyberpunka 2077 mogą liczyć na jeszcze większą dawkę atrakcji. Na początku września bieżącego roku tylko wspomniano o „rozszerzeniach i serii darmowych DLC”. Choć pierwotnie harmonogram popremierowego wsparcia miał zostać zaprezentowany jeszcze przed rynkowym debiutem gry, to ostatecznie Redzi wycofali się z tych planów. Prezes CD Projektu, Adam Kiciński, opisał zaistniałą sytuację następującymi słowami:
Początkowo planowaliśmy to zrobić [ujawnić dodatkową zawartość do Cyberpunka 2077 – dop. red] jeszcze przed premierą gry, ale po niedawnym opóźnieniu rynkowego debiutu postanowiliśmy, że najpierw wydamy grę, a dopiero potem zaczniemy rozmawiać o przyszłych projektach.
Środowe spotkanie z inwestorami obfitowało w ciekawe informacje. Część z nich dotyczyła wydajności Cyberpunka 2077 na Xboksie One i PS4. Poruszono również kwestie związane z komponentem Cyberpunk Online, który powalczy o uznanie graczy „najwcześniej w 2022 roku”. Zainteresowani? Jeśli tak, to odsyłam was do TEGO miejsca.
Cyberpunk 2077 ukaże się 10 grudnia na pecetach, PS4, Xboksie One, PS5 i Xboksie Series X/S.

Czytaj dalej
6 odpowiedzi do “Cyberpunk 2077: Najpierw premiera gry, a potem zapowiedź dodatków”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Czyli kiedy opóźnią premierę na styczeń? xd
Obsuuuuwka?
Kolejny powód do tego, żeby zagrać dłuuugo po premierze. Zagram jak cała zawartość będzie już w grze. Zrobiłem tak z Odyseją i nie żałuję, bo tam dodatki wplątują się mocno w wątek główny. Znajomy mówił mi, że z Valhallą jest tak samo.|Taki przykład, znajdzie się tego więcej. Po prostu nie opłaca się obecnie grać w cokolwiek na premierę…
@DarZ| Nie wiem czy jest sens sugerować się Ubisoftem. Jeśli Redzi zrobią jak w przypadku dodatków do Wiedźmina 3 to wszelkie DLC/dodatki to będą scenariusze oddzielne od wątku głównego. Poza tym Cyberpunk w przeciwieńśtwie do Wiedźmina 3 ma mieć ponoć całkiem niezłe replayability dzięki trzem ścieżkom gry, więc nie widzę problemu by przejść grę ponownie jak już wydadzą dodatki.
Może wycięli pewne fragmenty żeby zostawić je na dodatek? :O haha, nie ważne. Jak mają już w planach dodatki to tylko dobrze świadczy. Trzeba wspierać swoich 😉 zamawiać pudełko… polska gospodarka górą!
Tak tylko przypomnę, że trailer „Pamiętna noc” do W3 (który opublikowano przed premierą podstawki) w zasadzie był trailerem dodatku „Krew i wino” wydanego bodajże rok później. Więc tak, Redzi opracowują dodatki jeszcze zanim pojawia się podstawka.