
Cyberpunk 2077: Gameplay z PS4 Pro i PS5 [WIDEO]
![Cyberpunk 2077: Gameplay z PS4 Pro i PS5 [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/6914f37c-5511-4bf8-9e05-b3939ce9beca.jpeg)
Porcja ujęć ze ścieżki Nomada.
Tydzień temu opublikowano materiał z wersji na Xboksa One i Xboksa Series X/S. Dziś natomiast zaprezentowano build, który rozgościł się w środowisku PS4 Pro oraz PS5. Cyberpunk 2077 działa na PlayStation piątej generacji dzięki kompatybilności wstecznej. Gdy odpalimy rodzimą produkcję na next-genie Sony, wtedy możemy liczyć przede wszystkim na płynniejszą animację i krótsze czasy ładowania. Dopiero specjalna aktualizacja, którą otrzymamy w przyszłym roku, sprawi, że Cyberpunk 2077 wykorzysta pełny potencjał PS5. Next-genowy upgrade będzie darmowy i trafi również na konsole Microsoftu.
Cyberpunk 2077 ukaże się 10 grudnia na pecetach, PS4, Xboksie One, PS5 i Xboksie Series X/S.

Czytaj dalej
40 odpowiedzi do “Cyberpunk 2077: Gameplay z PS4 Pro i PS5 [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Oskryptowane pościgi, puste miasto – nie pokazali nic ciekawego na tym gameplayu. Jak na kilka minut gry mogli się bardziej postarać
Ciekawe czemu akurat Nomad ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@plesniak Tak tak oczywiście.
Wyjątkowo mnie ten gameplay zniechęcił – i rozgrywką i wizualiami, kompresja YouTube nie pomaga, w grę i tak chcę zagrać, ale w tej przyszłej ulepszonej wersji na PS5. Za to gameplaye z ostatniego NCW były świetne.
Faktycznie, na chodnikach jest bardzo mało osób. Nawet za dnia. W wersji PC mogliby zrobić jak przy GTA V, czyli pasek z ustawieniem gęstości zaludnienia.
Serio kogoś obchodzi czy jest tłum czy nie 😛 ? |z tego co widziałem jest dość ludzi na ulicach jak i samochodów.|Zresztą nie jedna redakcja nie wspominała o tym po 16h gry.|Ale wytknęli problem z interfacem.
@down i niestety też z podciągami, że są dosyć kwadratowe i przestarzałe. Ale zaludnienie jest chwalone. Z resztą to będzie miało dużo elementów RPG, a nie GTA gdzie NPC i tak w sumie nie mają znaczenia
Redzi nie potrafią w optymalizację, nie będę przytaczać tlou2 bo to szyna, czy rdr2 które jest grą głównie na pustych terenach, najlepszym porównaniem będzie po prostu GTA5, zobaczymy czy więcej ludzi będzie w cyberpunk czy GTA5 zobaczymy co ma lepsze tekstury i się przekonamy czy to wina konsol czy jednak konsole aż tak słabe nie są tylko redzi nie potrafią optymalizować
Ale ja wam powiem szczerze dlaczego cyberpunk wygląda, źle, to przede wszystkim wina redow że wzięli się za tą grę długo po wiedźminie 3, bo ta gra nijak przypomina pierwszego traileru, sądzę że tamten projekt wywalili do kosza i zaczęli się zabierać za cyberpunka pod koniec 2016 roku, oni gdyby faktycznie robili cyberpunka te 2, 3 lata dłużej jak pierwotny projekt, to gra by śmigała nawet na starym PS4 fat
Ludzie płaczą a i tak kupią 😀
Zbyt wygodni się zrobiliście i zbyt wymagający. Mało wiecie o procesie tworzenia tak dużej gry i jak faktycznie ona działa. Widocznie jest powód, dla którego są takie pustki. Konsole zbyt słabe? Może takie ustawienia dali by lepiej działało na pokazie. Zobaczymy po premierze.|Ja osobiście uważam, że Redom optymalizacja wyszła. W wiedźminach nie miałem żadnego problemu i gry śmigały pięknie na ultra.
@joeblack1989|Nie masz pojęcia, o czym piszesz, ale nie przeszkadzaj sobie.
O ile pamiętam to w trailerze była mowa, że świat jest po jakiejś wojnie nuklearnej, czyli nic dziwnego, że nie ma tłumów na ulicach jak ludzkość naparzała się atomówkami. Duże i blade tłumy są gorsze niż mniejsza ilość żyjących NPC, którzy coś wnoszą do świata gry!
@Artut777 ale jednak było podane też, że Night City jest już przeludnione a ciągle napływają nowi ludzie więc argument nietrafiony. Nie żeby mi przeszkadzało, że nie ma tłumów bo tak jak piszesz również wolę mniej a konkretniej.
Gdyby było więcej ludzi to by były narzekania, że nie da się 100 metrów przejechać, aby kogoś nie rozjechać. To nie GTA, w którym niektórzy robili sobie za cel rozgrywki radosną eksterminację ludności niezmotoryzowanej.
Marudzenia ciąg dalszy. Zastanawia mnie, skąd bierze się u ludzi taka postawa „ciągle na nie” i jakich dokonują życiowych wyborów. To zadziwiające zjawisko psychologiczne i socjologiczne. Zna ktoś dobre, fachowe opracowania tego tematu (częstego marudzenia)?
@shaddon|Nie wiem ile masz lat, ale wiesz że istniał trailer w 2013 roku cyberpunka 2077? To sobie zobacz jak nie widziałeś i powiedz mi czy to ta sama gra co dzisiejszy cyberpunk? Ktoś mówi że ta gra jest tworzona jak rdr2 że niby tyle czasu, ale raczej tak nie jest, gdyby cyberpunk był tworzony 7 lat to by śmigał nawet na starym PS4 fat|Gra w okolicach 2016 /17 została zresetowana i przebudowana, faktycznie to tą grę robią 3/4 lata a nie 7… Robią tą grę w pośpiechu o to mi chodziło
@shaddon a co do porównania gra 5 do cyberpunka, to jest to jedyny tytuł który jakkolwiek można porównać, bo zagęszczanie świata jest w GTA duże i nie można zgonic jak to większość robi że w rdr2 świat jest piękny ponieważ w 90% gry jest pusto…|Gra 5 może okazać się paradoksalnie ładniejszą grą niż cyberpunk, mowa o PS4 i xboxach one
CP77 to nie GTA. To RPG, ktoremu blizej do Fallout, DeusEx i Vampire. To będzie taki styl gry i klimat jak w tych grach. Ludzie ciągle porównują do GTA bo jest miasto i sandbox, ale to błąd. W sumie to też wina REDów bo tak prezentują tą grę. Dlatego myślę, że będzie bardzo duże rozczarowanie wśród masy mało zorientowanych graczy liczących na GTA w przyszłości.
@joeblack1989|Przecież to jest jakiś cyrk. Nie masz zielonego pojęcia o procesie produkcyjnym, ale czynisz jakieś zarzuty pod adresem twórców? O czym my tu mamy rozmawiać? A tak w ogóle, to jeżeli już na siłę chcesz szukać porównań, skup się na Watch Dogs: Legion, a nie GTA V, bo to z designem świata tej pierwszej Cyberpunk będzie mieć więc wspólnego.
@joeblack1989 jak już to to był teaser trailer a nie faktycznie trailer. Nawet jest tak opisany na oficjalnym kanale. Jak przyjżysz się na filmiku w tym newsie to w 5:07 jest piękna egzekucja niczym z teasera o którym piszesz – MTac dosłwnie w takiej samej pozycji:) No ale to takie polskie żeby wiecznie narzekać i być niezadowolonym. A no i oceniać ksiązkę po okładce. I tak kupisz i tak 🙂
teaser z psyhosquad, z 2013, to tylko ułamek tego co miało być w pełnej grze i to cgi a nie silnik z gry. co ty porównujesz? łyżki do widelców? może w samym centrum i na detalach będą tłumy. tak jak w normalnych miastach, na obrzeżach jest mniejszy ruch a w centrum większy. mi zależy tylko na tym żeby to płynnie chodziło. Gram w controll na ps4 slim właśnie teraz, spadki podczas dużej obory w grze są spore…
Boże jak mało ludzi, za mało budynków a w ogóle to animacje do bani, tekstury słabe, model jazdy beznadziejny nie wiem, po co oni tę grę wydają, będzie na 100% beznadziejna, źle zoptymalizowana. Preorder już złożyłem dawno więc kij wam w oko wszystkim, którzy potrafią tylko jęczeć.
@joeblack1989 z 2013 to był cinematic a nie zwiastun. Poza tym Redzi potwierdzili, że to co widzieliśmy pojawi się w grze; ba przecież ten odział policji jest pokazany w tym demo, a psycho ludzie będą losowymi sytuacjami w grze (na ostatnim trailerze np osoba skacząca na nasz samochód). Tamten cinematic niczego wielkeigo nie pokazał, a i tak te rzeczy pojawią się w grze. Wystarczy na prawdę poczytać co mówią redzi a nie zmyślać. Porównywanie CP2077 do GTa to też jakiś bezsens, przecież Cyberpunk będzie (1)
RPG, a GTA nie ma z tym nic związanego. Redzi zapowiedzieli, że z prawie każdą postacią będzie można wejść jakoś w interakcje – w GTA masz rzesze bezmyślnych NCP, które nic nie robią, nic z nich nie dropi i uciekają z samochodu jak w niego uderzysz. Juz lepiej porównywać Cyberpunk z wiedzminem, skyrim, fallout desu ex itp. GTA jest pustą grą jeśli chodzi o rzeczy niezwiązane z misjami, przecież tam totalnie nie ma co robić. Gra nie wyszła dla graczy, recenzenci wypowiadają się bardzo ciepło o grze, no ale
Ludzie, którzy nie mieli styczności z tą grą będą pisali najwięcej, jak to jest pusto i jak to nie ma co tutaj robić, że za mała mapa itp.|Polecam jak nikomu nie chce się szukać|https:www.reddit.com/r/cyberpunkgame/comments/jx9nl1/all_16_hour_prereview_articles_ive_found_so_far/
Na razie ludzie twierdzący że gra będzie słaba mają tyle samo argumentów co ci którzy twierdzą że gra będzie dobra…Co do zaprezentowanego gameplayu jak dla mnie wyraźnie widać że deweloperzy robią wszystko żeby uniknąć widocznych spadków fps-ów – wolna jazda samochodem (nawet podczas „pościgu”), dużo gameplayu w zamkniętych pomieszczeniach, no i puste miasto
@w1ntermu7e No to skoro w grze miasto nie jest puste to dlaczego nie zaprezentowano takiego gameplayu który by to pokazał? Przecież to reklama ich gry.|I na jakim sprzęcie grali dziennikarze? Z anglojęzycznych artykułów tylko w jednym dziennikarz napisał że grał na PC, reszta nie poruszyła tego tematu (chyba) więc zakładam że również nie były to konsole.|”Bezmyślne” npc to również budowanie wiarygodnego otwartego świata, w wiedźminie też są tacy którzy nic nie robią. Pusta metropolia wygląda po prostu słabo
@plesniak|”Tyle samo argumentów”, powiadasz? W sensie, że utyskiwania jakichś forumowych randomów są warte tyle samo, co jednogłośne, poparte konkretnymi przykładami zachwyty przedstawicieli światowych mediów, którzy – i tutaj ważny szczegół – mieli okazję spędzić z grą kilkanaście godzin? Ty kpisz, czy piłeś?
Czy tak trudno jest zrozumieć co napisałem? Napisałem że redzi prawdopodobnie nie pracowali od 2013 nad grą, a takie większość miała wrażenie po teaserze, dali jakąś zajawkę i tyle, za grę wzięli się po premierze wiedźmina na poważnie i to mam wrażenie że po dodatkach do Wieśka, uważam że nieco dłużej trwała produkcja rdr2, jeżeli grę faktycznie zaczęli robić w okolicach 2016 roku to nie ma co się dziwić takiemu obrotowi sytuacji, WD legion niestety też wygląda lepiej, pożyjemy zobaczymy
No tak, kilku dziennikarzy zagrało w grę i im się spodobała – to rzeczywiście świetny argument że to będzie dobra gra, przecież jeszcze nigdy opinie recenzentów ze światowych mediów nie były sprzeczne z opiniami większości graczy…|Chociaż co do tego że gra mi się spodoba sam nie mam większych wątpliwości, i tak zależy mi głównie na fabule. Za to na podstawie pokazanych gameplayów współczuję posiadaczom konsol – zwłaszcza ich „bazowych” wersji ze starej generacji – którzy skuszą się na preorder
@down nie prawdopobnie tylko na pewno, sami to potwierdzili, że gra powstawała później niż ją zapowiedziano. Poza tym wszyscy odnoszą się do twojego porównywania z GTA, a nie do tego kiedy zaczęto produkcje gry, nagle odnosisz się do czegoś o czym nikt w sumie nie dyskutował z tobą xD
Nie down tylko miało być do joe
Strasznie pieprzycie o jakosci grafiki, pustych ulicach itp. Gracie w gry dla grania czy ogladania pieknej grafiki? Jesl drugie, skonczcie z tym i zacznijcie ogladac filmy. Druga kwestia to, ze ciekaw jestem, ilu z was narzekaczy ma sprzet, ktory ta gre na na wyzszych detalach i przy zadowalajacych was klatkach uciagnie 😉 Bo chyba nikt nie oczekuje wodotryskow po PS4 Pro 😀 Osobna kwestia jest to, ze gra w produkcji jest bardzo dlugo i byla tworzona pod odchodaca generacje konsol.
@plesniak|Przede wszystkim, to w ogóle JEST argument – w przeciwieństwie do opinii przypadkowych internautów, którzy grę widzieli co najwyżej na udostępnionych materiałach. Rozwój technologiczny sprawił, że dziś każdy ma się za eksperta i wierzy, że jego zdanie się liczy, ale to jedynie iluzja.|Co do konsol, to powtórzę, że trzeba mieć świadomość ograniczeń sprzętowych i wszystkiego, co się z tym wiąże. Jeśli ktoś kupi wersję na PS4/Xbox One, to musi wiedzieć, że tym samym wybiera najgorszą możliwą jakość.
@w1ntermu7e „GTA jest pustą grą jeśli chodzi o rzeczy niezwiązane z misjami, przecież tam totalnie nie ma co robić” Aha, i mówisz to po samodzielnym ograniu czy po obejrzeniu jakiegoś skupionego na wątku głównym Let’s Play’a ? Bo jak dla mnie wyzwania szkoły lotniczej, wyścigi(w tym triatlon), zlecenia taksówkarskie, poszukiwania zbiegów, rzeźnie Trevora, skoki spadochronowe, wyzwania na strzelnicy, dostawy broni, szukanie ofiar dla Atruistów, losowe przysługi itd. to całkiem sporo do robienia. (1)
A jeśli tego ci mało, to zawsze mogłeś siedzieć na dupie i oglądać w domu telewizję, bo w przeciwieństwie do zgRedów, Rockstar dba o mikrodetale w swoich grach, i telewizor nie służy jako dekoracja, ale faktycznie oferuje obejrzenie przygotowanych kreskówek czy programów (w tym genialnej parodii Mam Talent). Żeby w Cyberpunku była chociaż połowa takich możliwości, to już będzie coś. Ale szczerze w to wątpię.
@ArekJakub|”zgRedów”! SHOTS FIRED, SHOTS FIRED! Mam nadzieję, że Kiciński zdążył się uchylić…
@Shaddon Więc twoje zdanie również się nie liczy, ale jednak wciąż piszesz tu komentarze. No i za ekspertów we wszystkim ludzie uważali się jeszcze przed rozwojem technologicznym (cokolwiek to znaczy) ale to już inna sprawa.|Analizowanie oficjalnych materiałów także dostarcza wiele argumentów, równie wiarygodnych jak opinia przypadkowych (lub nie) dziennikarzy.|I skoro ludzie grający na PS4 kupują gorszą jakość to powinni też płacić mniejszą cenę. No ale i tak gram na PC więc to ich problem
@arek w sensie jeżeli kogoś kręci skakanie na spadochronie i inne rzeczy tego typu to pewnie, jest od cholery do roboty. Tylko że to są głównie mini gry, a nie questy. RDR2 miał bardzo ciekawy system rzeczy pobocznych, polowanie na zwierzęta, wytwarzanie ubran, bycie łowcom nagród itp |Do drugiego komentarza się nie odniosę bo coś Ci chyba stary siadło I ostro odleciałeś