rek
rek

Wiedźmin 3: Kelner, w moim Wiedźminie jest Assassin’s Creed. I Dark Souls. I Bloodborne [WIDEO]

Wiedźmin 3: Kelner, w moim Wiedźminie jest Assassin’s Creed. I Dark Souls. I Bloodborne [WIDEO]
Świat bez modów byłby gorszym miejscem. Choć zapewne spokojniejszym.

Fani Wiedźmina z rozrzewnieniem wspominają zapewne wesele Geralta i Yennefer, na którym mieliśmy szczęście gościć dzięki niedawno wypuszczonemu Pożegnaniu Białego Wilka. Imponująca fanowska modyfikacja do Zabójców królów robi wrażenie (jej recenzję możecie zresztą przeczytać w najnowszym numerze CD-Action), ale nie samą fabułą człowiek przecież żyje.

Dlatego jeżeli brakuje wam już nieco atrakcji w trzeciej odsłonie, grupa modderów przygotowała całkiem spory zestaw nowości. Shades of Iron to, jak chwalą się twórcy, „największa paczka z zwartością” kiedykolwiek zrobiona dla Wiedźmina 3. Przygotowywana przez prawie pół roku dodaje 542 przedmioty, które składają się na m.in. 26 zestawów zbrój. Znajdziemy tu też niewidziane wcześniej bronie, jak wielkie miecze, włócznie czy sztylety. Nowinki te niosą ze sobą świeże rozwiązane w systemie walki.

Pierwszym, co rzuca się jednak w oczy, są inspiracje przy projektowaniu pancerzy innymi produkcjami. Dużo tu elementów żywcem wziętych z Soulsów, Sekiro czy Bloodborne’a, ale znalazło się też miejsce dla stroju Ezio z Assassin’s Creed.

Prócz tego mod dodaje szereg nowych przeciwników.

Shades of Iron pobierzecie Z TEGO MIEJSCA.

rek

7 odpowiedzi do “Wiedźmin 3: Kelner, w moim Wiedźminie jest Assassin’s Creed. I Dark Souls. I Bloodborne [WIDEO]”

  1. Z tym swoim olśniewającym, parkourowym skillem Geralt nadawałby się na Assassyna jak świnia do Wielkiej Pardubickiej.

  2. Rany, przeczytałem tytuł newsa i już się przeraziłem, że postanowili skazić Wieśka tym beznadziejnym systemem walki z gier from suxware.

  3. Ale przecież to zrobili w wiedźminie 3

  4. @deanambrose każdy system walki byłby lepszy od tego Wiedźminie 3, ostatnio zaczełem w niego grać i aż się odechciewa kontynuować przez sztywne i toporne pojedynki.

  5. @ Deus777 Chciałeś powiedzieć, iż w wiedźminie 2. Tam system walki był silnie inspirowany soulsami. Stąd też to słynne turlanie w uniku było. W trzecim wiedźminie jest już o wiele lepiej pod tym względem.

  6. @Nezi23 True, mnie już odrzucił lekko przy pierwszym podejściu, ale każde kolejne było gorsze. Oczywiście, że w trójce był system walki z Dark Souls, tylko wyglądał inaczej. Na papierze jest identyczny, ale niestety zrobiony tak, że skilla nie wymaga żadnego i jedynie irytuje powtarzalnością, bo każdego przeciwnika bije się podobnie.

  7. Wy tak serio? Chyba nie ma wooooooooooolniejszej walki niż ta w soulsach. A już bardziej mnie smieszy jak ktoś mówi, że w Bloodbornie jest dynamiczna ta xD Wiesiek jest intuicyjny i nie ma jakichś debilnych ograniczników typu pasek staminy, bo wiecie Derp TaKtYYYkA!!!11. Jakby w grach from suxware była walka z Wieśka 3 to może byłyby trochę bardziej zjadliwe.

Dodaj komentarz