
Marvel’s Avengers: Pomimo przeciętnych recenzji gra poradziła sobie na rynku dobrze

Square Enix weszło w posiadanie jednej z bardziej pożądanych licencji naszej branży i postanowiła zrobić wszystko, by wykorzystać ją do maksimum. Stąd zapewne wziął się pomysł, by superbohaterów Marvela wrzucić do gry-usługi: loot brawlera, do którego będziemy wracać latami i przy którym zostawimy fortunę, kupując kolejne skórki dla naszych postaci. Niestety (a może na szczęście dla naszych portfelów?) projekt do końca nie wypalił – wydawca mógł ignorować chłodne przyjęcie zarówno przez graczy, jak i recenzentów, ale szybki odpływ fanów z serwerów musiał wzbudzić jego niepokój.
Twórcy są co prawda przekonani, że w przyszłości gracze powrócą do ich produkcji, lecz w tym momencie przy Avengersach swój czas spędza niewiele osób (na Steamie jest ich ok. 1000). Okazuje się jednak, iż sam tytuł sprzedał się bardzo dobrze. Według danych analitycznej firmy SuperData po cyfrową edycję Marvel’s Avengers sięgnęło we wrześniu aż 2,2 miliona osób.
To drugi najlepszych debiut pod względem sprzedaży cyfrowej w historii Square Enix (pierwsze miejsce należy do wydanego w tym roku Final Fantasy VII Remake). SuperData dodaje również, że jest to wynik porównywalny z tym osiągniętym przez Spider-Mana, choć należy pamiętać, że produkcja Insomniac Games ukazała się wyłącznie na PS4.

Czytaj dalej
10 odpowiedzi do “Marvel’s Avengers: Pomimo przeciętnych recenzji gra poradziła sobie na rynku dobrze”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Pytanie tylko, czy po takiej marce nie oczekiwalibyśmy jeszcze większych liczb.
Mam na ten moment wbite 10h kampanii i przyznam, że bawię się świetnie. Ale jestem fanbojem marvela, więc może dlatego
Zawsze mogło być lepiej, ale jak się weźmie pod uwagę poziom dotychczasowych produkcji z każdym z tych bohaterów z osobna, to Marvel’s Avengers wypada znośnie.
Tangorn kampania jest jeszcze ciekawie w miarę zrobiona, o endgame chodzi że jest skopany. Marvela od premiery ghost of tsushima legends nawet nie tknalem.
Aj, nie wiem, wydaje mi się, że kampania marketingowa tej gry nie była jakaś duża. Sporo też osób narzekało, że twarze bohaterów nie wyglądają jak te w filmach. Może gdyby mieli oryginalną obsadę to by się lepiej sprzedało?
Wynik niby dobry, ale po takiej marce należało oczekiwać lepszego wyniku.
@arisa321 Patrzyłem na streamy i dla mnie niestety gra wygląda i działa jak wysokobudżetowa mobilka. Cóż widoczne to kwestia gustu :). A co do twarzy to twórcy spieprzyli sprawę…. Nie mieli praw do adaptacji filmowych, mięli natomiast do tych komiksowych. W związku z tym zamiast skupiać się na stworzeniu „realistycznych” postaci częściowo podobnych do filmowych odpowiedników powinni zmienić styl graficzny i zamiast tego postawić na komiksowe wizerunki. Myślę, że wyszło wyszłoby to grze na dobre.
@arisa321 za twarze aktorów filmowych by musli zapłacić drugie tyle przez co cena gry wzrosła dwukrotnie a jakość Marvel’s Avengers jest słaba, radzę obejrzeć recenzję Quaz’a aby zobaczyć w czym tkwi problem https:www.youtube.com/watch?v=3ZRaluC5EAU , ogólnie nie rozumiem tak wielkiego zainteresowania filmami Marvel’a, produkcje animowane są bliższe komiksom posiadają więcej postaci i wątków pobocznych, seriale Avengers: Potęga i moc (2010-2012) czy Strażnicy Galaktyki (2015-2019) są lepiej wykonane.
Spora ilość pobrań to zasługa eventowi z Fortnite.
20min i poszlo do kosza. dawno juz nie gralem w cos tak slabego a tym bardziej ze kocham cale to mumbo jumbo – komiksy, marvel, dc. odradzam marnowania pieniedzy. remaster mafi, ghost of tsushima czy nawet SW Squadrons jest 1k krotnie lepsza inwestycja. zreszta zaraz cyberpunk wiec zachecam do kupna 2giej kopii dla przyjaciela niz marnowac kase na ta gre o avengersah. moze za rok w jakiejs wersji ultimejt za 15$ pzdr