rek
rek
20.10.2020
Często komentowane 13 Komentarze

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2: Kolejna osoba odpowiedzialna za narrację odchodzi z projektu

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2: Kolejna osoba odpowiedzialna za narrację odchodzi z projektu
Współpracę z Hardsuit Labs zakończyła Cara Ellison.

Czekający na drugie Bloodlines mają prawo się ciut niepokoić. Opublikowany przed rokiem gameplay z wersji alfa specjalnie nie porywał, ale spodziewaliśmy się, że do premiery twórcom uda się wszystko dopracować. Tę niedawno przesunięto na 2021, co wcale nas nie zaskoczyło, biorąc pod uwagę, jak niechętnie Paradox dzielił się konkretami na temat gry.

Wszystko to mogliśmy przyjmować jeszcze ze spokojem, ale zakończenie współpracy z Brianem Mitsodą, jednym z ojców pierwowzoru, zbyt dobrze projektowi nie wróżyło. Wtedy zespół opuścił także dotychczasowy dyrektor kreatywny gry, Ka’ai Cluney. Dziś dowiedzieliśmy się, że Bloodlines 2 porzuciła kolejna postać odpowiedzialna za warstwę fabularną.

Paradox Interactive potwierdziło, iż ze studia odeszła Cara Ellison zajmująca się projektem narracji. Ellison wcześniej pomagała przy tworzeniu Dishonored 2, ale znana jest przede wszystkim ze swojej działalności dziennikarskiej (pisała dla PC Gamera, Kotaku, Edge’a, Guardiana itd.). Projektankta dołączyła teraz do League of Geeks, firmy tworzącej Armello.

Zanim wyciągniemy pochopne wnioski – odchodzenie członków zespołu zajmującego się fabułą nie musi wcale oznaczać, że z nowym Wampirem dzieją się straszne rzeczy. Być może prace nad historią zostały już w przeważającym stopniu ukończone, a twórcy zajmują się teraz właściwą rozgrywką (tak, to myślenie życzeniowe).

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 trafi więc na pecety i konsole w 2021.

rek

13 odpowiedzi do “Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2: Kolejna osoba odpowiedzialna za narrację odchodzi z projektu”

  1. To jest akurat dość ciekawa wiadomość, bo podobno Mitsoda i Cluney wylecieli, bo nie zgadzali się z wizją wciskania progresywnych elementów do gry, kolidujących z ich własną wizją świata, której zwoleniczką była, między innymi, Ellison. Czyżby niesnaski pomiędzy woketywistami na górze? Heh, krzyż na drogę, żadna to strata, tylko samej gry szkoda.

  2. @Gavriel6 Tak, bo to nigdy nie było tak, że osoby inne od białych heteroseksualnych mężczyzn istniały w Świecie Mroku. To te cholerne LGBT chcą nam zabrać nasze gry!!!111

  3. @MrAdam Fajnie, że musisz zmyślać jego argumenty, bo nic przeciw faktycznym nie umiesz powiedzieć.

  4. @Gavriel6: Podobają mi się „woketywiści”. I +1, zgadzam się z tym, co napisałeś.

  5. @Gavriel6|Chłopie, przecież ty WSZĘDZIE widzisz „wciskanie progresywnych elementów”, „lewactwo” i „woketywistów” (litości…). Zastanawiam się, czy jesteś jeszcze w stanie zmrużyć w nocy oczy, czy też pełnisz przy oknie wartę wyglądając szturmujących cię lewicowych aktywistów.

  6. @Gavriel6 To był ten sam Mitsoda, który nabijał się z Republikańskich polityków w pierwszej grze? Masz może źródło, że to miał być powód dla jego odejścia?

  7. A ty Shaddon nigdy, nigdzie ich nie widzisz i jesteś, byłeś i będziesz użytecznym idiotą tego systemu, do końca, desperacko twierdząc, że nie ma żadnej progresywnej agendy ani próby invigilacji ideologicznej, jesteś jak Jerry Nadler, kiedy go spytali, co sądzi o zamieszkach, które wywołała Antifa, sam siebie ośmieszasz i nawet nie zdajesz sobie z tego sprawy. @Avaler nie ma żadnych oficjalnych newsów na razie, tylko dwie teorie, z czego ta wydaje mi się bardziej prawdopodobna (stąd te niesnaski na górze)

  8. @Gavriel6 Aaa, to teraz rozumiem. Tobie się tak wydaje. Następnym razem, może napisz, że źródłem tej „teorii” jest twoja wyobraźnia.

  9. @Gavriel6|Mam już tyle lat i tak mocno ugruntowany charakter, że naprawdę nie czuję potrzeby kulić się ze strachu przed cudzymi poglądami/sposobem bycia. Ty z kolei zachowujesz się niczym typowy paranoik, a to nie jest zdrowe i zamiast nabijać się z tych idiotyzmów jakie wypisujesz wolałbym podać ci pomocną dłoń i skierować do kogoś, kto z pewnością wsparłby cię w walce z nieracjonalnymi lękami. Nie ma wstydu w chęci pokonania własnych demonów. W razie czego pisz na prv.

  10. Dlatego Avaler, należy nauczyć się czytać ze zrozumieniem, bo specjalnie dodałem tam „podobno” właśnie dla takiego sperga jak ty, który nie czyta żadnych for ani tematów, a później ludziom będzie zarzucał wymysły, różne krążą teorie, co i rusz ktoś wychodzi z tweetami/wiadomościami sprzed x lat, gdzie są dowody na kłamstwa, malwersacje, popularne ostatnio molestowanie seksualnego, kto wie, może wyskoczy za jakiś czas jakąś kobieta z tweetami, gdzie Mitsuda zachęcał ją do stosunku, jak była niepełnoletnia

  11. @Gavriel6 „Podobno” sugeruje, że jest ku temu jakakolwiek podstawa a nie dywagacje internetowego randoma, który nawet nie wie, że już pierwsza gra z serii była stosunkowo progresywna.

  12. Hah. Mnie tylko bawi, odchodząc już od samej gry, a odnosząc się do tego co się dzieje w komentarzach, to jak za parędziesiąt lat ludzie będa się smiać z takich typów od „lewackiej ideologii inwigilującej prawilnych ludzi” jak dziś śmieją się z typów z lat 50 pie*rzących farmazony typu „cz***uchy nie widzą w ciemności”. Jak zakompleksionym, zadufanym w sobie, ciemnym paranoikiem trzeba być ?

  13. No i dobrze, papa, żegnamy, nikomu nie jest przykro. VtM to ma byc World of Darkness, a nie wymysł jakiś foliarzy. Powiem że odzyskałem wiare teraz że ten tytuł sie uda, i spełni oczekiwania fanów

Dodaj komentarz