
Cyberpunk 2077: O stylach, samochodach i motocyklach [WIDEO]
![Cyberpunk 2077: O stylach, samochodach i motocyklach [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/458d7d09-bcd9-4691-8966-c1da0ba62949.jpeg)
Cyberpunk 2077 będzie olbrzymią grą – a przynajmniej na taką się zapowiada – więc nie dziwi, że CD Projekt ma jeszcze sporo do zaprezentowania przed premierą. Służy temu seria Night City Wire, dzięki której mogliśmy do tej pory posłuchać o soundtracku, gangach czy broniach obecnych w produkcji. Podczas kolejnego odcinka twórcy skupili się na jednym z chyba najistotniejszych aspektów produkcji.
Zgodnie z obietnicami studio przygotowało tym razem coś dla fanów motoryzacji. W tytule nie zabraknie motocykli, samochodów klasy ekonomicznej, sportowych fur czy ciężarówek. Wybór faktycznie wydaje się niemały, a twórcy obiecują, iż każdym pojazdem będzie się kierowało zupełnie inaczej. Zresztą już wiem, że to wszystko jest mi zupełnie niepotrzebne – tutejszy odpowiednik Matiza skradł moje serce, więc niczego więcej do szczęścia nie potrzebuję.
CD Projekt Red także i do tego tematu podchodzi poważnie, dlatego stara się, by samochody brzmiały jak najlepiej:
Samym motocyklom również poświęcono nieco więcej czasu. Opowiadają o nich Keanu Reeves i Gard Hollinger, założyciele Arch Motorcycle.
By nie było zbyt monotonnie, podczas prezentacji poruszono także temat stylów. Bo – jak już wiecie – w Night City wygląd jest wszystkim (no, chyba że jesteś entropistą).
Całość Night City Wire:
Cyberpunk 2077 trafi na rynek – na co wskazują wszystkie znaki na niebie i ziemi – 19 listopada.

Czytaj dalej
17 odpowiedzi do “Cyberpunk 2077: O stylach, samochodach i motocyklach [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
CDP sprytnie wciąga w to wszystko Keanu. Jego firma z motocyklami bierze udzial w produkcji gry, dzięki czemu jeszcze chętniej bierze udział w jej promocji. I kto wie, może dzięki temu weźmie też udział w drugiej odsłonie?
pewnie kontrakt tak uzgodnili. oni promują motocykle Keanu a on ich grę. win win. plus dostali assety w postaci nagranych plików z odgłosami silników motocyklowych. żebyś się poczuł jak Keanu na motocyklu. Immersia 🙂
To zaczyna naprawdę dobrze wyglądać. Jeżeli oni to wszystko dostarczą.. to może być absolutna żyła złota.. W zasadzie tylko GTA do tej pory oferowało podobny rozmach, a jednocześnie piątka jest chyba najlepiej sprzedającą się grą w historii. Patrząc na te filmiki oni mogą zrobić to samo.. tylko lepiej.
Oby tylko do premiery gry jako tako dopracowano model jazdy tych samochodów. Na tych wszystkich gameplayach ukazanych do tej pory po prostu nie wyglądało to dobrze (a i tak to chyba zbyt łagodnie powiedziane), więc pod tym względem mam ogromne powody do obaw. Chyba wszyscy dobrze pamiętamy, jak beznadziejne sterowanie autami miało choćby pierwsze Watch Dogs (w dwójkę jeszcze nie grałem). A widząc gameplay’e z CP2077 porównanie do ww. WD nasuwa mi się samo.
Nie wiem czemu ale oglądając ten filmik z pojazdami nie mogłem się wyzbyć wrażenia ze oglądam jakąś podróbkę GTA.
@DarZ|Nie mówię, że na pewno nie jest tak jak mówisz, ale ocenianie modelu jazdy po… gameplayach wydaje się cokolwiek absurdalnym pomysłem. To tak jakbyś patrzył na gościa zamiatającego parking w jakimś Porshe i miał na tej podstawie ocenić, jak się ten samochód prowadzi.
@DarZ dwójka dużo się nie różni w tej kwestii, imo jeszcze gorzej niż w jedynce.
Wygląda super. Wiecie co mi tylko nie odpowiada? Że to wygląda za mało mrocznie, zbyt grzeczne jakby.|W końcu Dark Future…no nie widać tego. |Również jestem ciekaw jak będą wyglądać lokacje ,,pod ziemią”.
@saborcat Tak, tak bo wszystkie gry z otwartym światem, strzelaniem i samochodani to podróby gta. Zawsze to samo ględzenie, tak samo przy Saints Row, Just Cause i wielu innych grach, jestem pod wrażeniem że nawet w 2020 roku ludzie gadają takie głupoty. To co, każda wojenna strzelanka to podróba moh, mk to podróbka street figtera, a nawet outter world podrabia fallouta 3? To po prostu gry podobnej kategorii, a cp ogromnie różni się od gta, ponieważ to rpg, ale skoro ma auta to napewno musi podrabiać gta…
@dan myślę że jednak 'klimat’ trzeba odczuć samemu. Cyberpunk też nie jest bezpośrednio dystopią na zasadzie, że nie ma przesytu 'cierpienia’. Nawet u Gibsona często opisy zawierały życie 'codzienne’ które nie ukazywały świata który otaczał bohatera jako jakiś ogromny dramat. Ludzie się bawili, chodzili to klubów i inne takie rzeczy. To samo Blade Runner – świat dla jednych oglem wygląda jak depresja, ale życie normalnie funkcjonowało, a te elementy bezpośrednie dystopii ukazywały się w szczegółach
Kwestie pojazdow czyli moja najwieksza obawa co do 2077 troszke wczorajsze NCW rozwialo. Troszke, bo po prostu wyglada to niezle, ale po GTA IV wszystko w temacie imo lipa. Od Cyberpunka oczekuja potraktowania pojazdow jako czegos wiecej niz szybszego sposobu przemieszczania sie po mapie, na ktorym nikt szczegolnie sie nie skupial. Widoczne uszkodzenia czy imponujace sesje audio nastrajaja w strone tego, ze Redzi sie postarali, ale same checii i starania to tylko czesc efektu.
Meh, na grafice promocyjnej wszystko dobrze wygląda. Poczekam do gameplayów i zdecyduję.
@SolInvictus, a czego się spodziewasz po pojazdach naziemnych w Cyberpunku skoro w lore świata wykorzystywane są dokładnie tak samo jak w naszych czasach?|@21ntermu7e, dokładnie. Dystopia w Cyberpunku polega bardziej na sumie drobiazgów. Jak zagubienie pojedynczych ludzi wywołanych uczuciem że „modernizując” się zatracają gdzieś siebie po drodze ale czują że nie mają wyboru bo bez lepszych, więcej wszczepów nigdy nie awansują ze swojej gównianej posady itp.
@korinogaro Np. fajnego lub nie modelu jazdy i uszkodzen, tuningu o roznym rozbudowaniu lub jego braku (nie pamietam, czy w ogole go uwzglednili) czy sensownej fizyki typu mozliwosc przestrzelenia opony, baku, czy wpakowania kierowcy kulki w leb. GTA IV to do dzis imo wzor do nasladowania – nieidealny, ale niczego lepszego nie bylo. Tak samo jak Realistic Driving Mod do 5ki, ktory w opcji ze zwiekszonymi uszkodzeniami byl jeszcze lepszy od modelu z czworki.
@Shaddon Po dobrych kilku tysiącach godzin spędzonych przeze mnie w różnego rodzaju samochodówkach… uwierz mi – po prostu widzę na filmie jak auto się zachowuje. Choć powyższe nagrania pokazują praktycznie tylko jazdę po prostej i kręcenie bączków, po których faktycznie nie można tego za bardzo ocenić, to ileś miesięcy temu został pokazany gameplay, na którym grający miał za zadanie pojechać z punktu A do B. I tam autentycznie auto zachowywało się wręcz tragicznie, a kamera była umieszczona beznadziejnie.
Arch model 143, ech cafe-racer w odsłonie future (zawsze tylko dwa kółka), ale faktycznie cały pokaz kradnie (przynajmniej dla mnie), cytując klasyka ” p…ny matiz”. A w zasadzie bardziej Daihatsu Cuore lub Suzuki Kei.
Rockstar ma swoje GTA, Ubisoft tez swoje Watch Dogs, Avalanche ma serie Just Cause, A nasi Redzi maja Cyberpunk 2077 wiec warto sie tym cieszyc bo to nasi. Chlopaki daja rade i przelewaja ostatnie poty aby gra byla dobra i wierze ze tak bedzie. Bledy zawsze sie znajda w tak duzej grze, wazne ze bedzie mozna poszalec w otwartym swiecie nowosi. Zawsze znajda sie zrzedy co beda narzekac, a bo to a bo tam to, tylko sami nie potrafia nic, ale to juz tak jest. Nie podoba sie to nie kupuj albo zrob lepsza.