
The Blackout Club: Twórcy BioShocka i Dishonored zapowiadają kooperacyjny horror [WIDEO] [GALERIA]
![The Blackout Club: Twórcy BioShocka i Dishonored zapowiadają kooperacyjny horror [WIDEO] [GALERIA]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/6dca2b5f-f9cd-4d01-9591-f41a2a81532a.jpeg)
Studio Question Games zabrało się za produkcję gry, w której dobra fabuła (odpowiada za nią scenarzysta BioShocka 2) spotyka się z elementami horroru i kooperacyjną rozgrywką. Grywalne postacie to w tym przypadku grupka nastolatków, która podczas poszukiwań zaginionego przyjaciela natrafia na plątaninę tuneli – podziemia zamieszkane przez nieprzyjaznych dorosłych i wypełnione hipnotyzującymi dźwiękami. Nasi bohaterowie postanawiają zbadać tajemniczą społeczność.
Tu zaczyna się zabawa polegająca na odkrywaniu wskazówek, zbieraniu dowodów (choćby poprzez filmowanie przeróżnych zdarzeń) i omijaniu zagrożeń. Naszymi wrogami będą zwyczajni mieszkańcy małego miasteczka. Lunatykujący (prawdopodobnie pod wpływem wspomnianych dźwięków) dorośli będą chcieli zawlec naszych bohaterów do podziemi. By przetrwać w takich realiach, będziemy musieli wykazać się inteligencją i umiejętnością improwizacji. Każdy członek zespołu ma dostęp do odmiennych umiejętności i używa unikatowego ekwipunku. Po zakończonej misji wracamy do kryjówki i rozwijamy naszą postać. Developer obiecuje, że każdej kolejnej nocy czeka na nas inna przygoda. Cele misji, loot, starcia z oponentami – takie elementy są generowane losowo.
The Blackout Club pojawi się na PC, PS4 i XBO w pierwszym kwartale przyszłego roku. Nad grą pracują ludzie, którzy w przeszłości tworzyli naprawdę głośne tytuły – Thief: Deadly Shadows, BioShock, BioShock 2, BioShock Infinite, Dishonored, South Park: The Stick of Truth oraz Prey.

Czytaj dalej
Jedna odpowiedź do “The Blackout Club: Twórcy BioShocka i Dishonored zapowiadają kooperacyjny horror [WIDEO] [GALERIA]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Te historie z bioshocka to jak dla mnie tak piąte przez dziesiąte coś tam zrozumiałem bo strasznie zawiłe to było. Ta gra to klimat, klimat i jeszcze raz klimat, jakiego nie było i nie będzie nigdzie indziej. Już nawet Columbia nie dorównywała Rapture.