
Mavericks: Proving Grounds – Battle royale na 400 graczy się nam zwiastuje [WIDEO]
![Mavericks: Proving Grounds – Battle royale na 400 graczy się nam zwiastuje [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/b7899f8f-815c-4680-83a7-f23eef012db0.jpeg)
Nowy projekt studia Automaton był dotychczas znany pod tyleż enigmatyczną, co niezbyt odkrywczą nazwą kodową Projekt X. To jednak przeszłość. Studio znane z technologicznych dem obrazujących możliwości CryEngine’u oraz z Deceit (darmowy asymetryczny multiplayer osadzony w szpitalu psychiatrycznym) ogłosiło bowiem istnienie Mavericks: Proving Grounds…
…aczkolwiek zrobiło to w sposób zachowawczy. Gdybyście mieli problemy z transferem, śpieszę donieść, że na teaserze można zobaczyć las, łąki i wieżę. Oraz logo Mavericks: Proving Grounds.
Wiadomo, że akcja ma się rozgrywać w niedalekiej przyszłości, w której 400 ludzi zostanie wysłanych na wyspę o powierzchni 12 km². Developerzy przykładają ponoć dużą wagę do realizmu w symulowaniu fauny i flory oraz do dynamicznie zmieniającej się pogody.

Czytaj dalej
8 odpowiedzi do “Mavericks: Proving Grounds – Battle royale na 400 graczy się nam zwiastuje [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
No, może wreszcie się zacznie ten szumnie zapowiadany wysyp battle royali.
„CryEngine’u oraz z Deceit „|Powodzenia, i ten „magiczny” OS deweloperów, który wyświetla nam innych graczy kiedy trzeba….|9/10 eksperymentów takich jak ten zawsze wychodzi z nich fail, i są łatane latami by coś działało.|CryEngine ledwo daję radę w grach 5×5 (6×6,8×8) (Crysis 2,3) a ci tu pyk 400 ;D|Niu niuh będzie fail dekady ;*
@Jacek112 ah, pan od sarkazmu?
@CasualKiller, a co ma kijowy kod sieciowy do silnika graficznego?
@mrowczak Nie, to nie sarkazm, serio czekam na ten wysyp, bo tyle się o tym mówi, a gier battle royal ani widu, ani słychu (prócz PUBG i Fortnita jest chyba tylko ta od twórcy WarZ, ew jako dodatkowe tryby w innych grach).
@jacek112 jeszcze przyjdzie czas że znienawidzisz gry battle royrale. Jeszcze niedawno każdy chciał mieć swoje MOBA, teraz każdy chce mieć swojego PUBG…
@konio52 Być może, ale póki co – czekam :D.
@korinogaro, ano ma bo skopany kod sieciowy moze odbic sie na wydajnosci calego silnika. Taki Star Citizen dla przykladu ktory miedzy innymi z tego powodu podobno mocno dostaje po dupie. Co prawda porownac bedzie mozna jak w koncu zmienia ten kod sieciowy na ten z Lumberyarda, ale takie chodza plotki. Pomijajac te kwestie, po prostu uprzyksza rozgrywke.