
System Shock Remastered: Wstrzymano prace, podobno tymczasowo

Ekipa Nightdive Studios potwierdza, że przynajmniej przez jakiś czas nie będzie pracować nad wyczekiwanym przez wielu graczy remasterem pierwszego System Shocka. Okazuje się, że zeszłoroczna przesiadka z silnika Unity na najnowszy Unreal Engine rozbudziła ambicje developera do takiego stopnia, że ten oddalił się od pierwotnego celu. Twócy zapomnieli, iż zajmują się odświeżeniem klasycznej produkcji, a nie całkowicie nowym projektem. Wybrano niewłaściwy kierunek rozwoju, zaczęto rezygnować z pomysłów, które zdecydowały o wspaniałości oryginału. Developer robi sobie przerwę, by uporządkować wszystkie sprawy.
Stephen Kick, założyciel Nightdive Studios, tak komentuje zawieszenie prac:
Mogę wam powiedzieć, że zrobiłem to z właściwych powodów, że byłem całkowicie zaangażowany w tworzenie świetnej gry, jednak stało się dla mnie jasne, że wybraliśmy złą ścieżkę i odwróciliśmy się od ludzi, którzy uczynili to [wydanie System Shock Remastered – dop. red.] możliwym, tych, którzy wsparli nas na Kickstarterze. (…) Robimy sobie przerwę, ale NIE kończymy z projektem. Proszę przyjąć moje osobiste zapewnienie, że wrócimy silniejsi niż kiedykolwiek. System Shock zostanie ukończony, a wszystkie obietnice doczekają się realizacji.
Developer ma komu się tłumaczyć, wszak zbiórkę funduszy na platformie Kickstarter wsparło ponad 21 tysięcy osób.

Czytaj dalej
2 odpowiedzi do “System Shock Remastered: Wstrzymano prace, podobno tymczasowo”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
mają tupet, nie ma co
Tak jak ktoś skomentował to na Kickstarterze:|Miast robić remake, uznali że jest to nazbyt niszowy gatunek, więc na nim zbytnio nie zarobią, więc próbowali zrobić coś bardziej mainstreamowego, co, jak widać, źle się skończyło.