
Mafia III: Spore zwolnienia w odpowiedzialnym za grę studiu

…pisał w „Ojcu chrzestnym” Mario Puzo.
I faktycznie, studio Hangar 13 uszczupliło się o bliżej niesprecyzowaną liczbę pracowników (jego strona na LinkedIn podaje, że w tym momencie Kalifornijczycy zatrudniają ok. 150 osób). Kotaku twierdzi, iż skala zwolnień jest „znacząca”. Dziennikarze skontaktowali się w tej sprawie z wydawcą gry, który doniesienia potwierdził.
2K może potwierdzić, że w Hangar 13 została przeprowadzona redukcja personelu, której celem jest dostosowanie zasobów studia do długoterminowych planów rozwoju. Decyzja nie wpłynie na zdolność 2K do tworzenia i dostarczania projektów, które są obecnie rozwijane. Nigdy nie podchodzimy do takich kwestii w sposób lekki, współpracujemy z pracownikami, których dotyczy problem, wspieramy ich i badamy potencjalne możliwości naszej organizacji.
Studio duma obecnie nad kolejnym projektem, którym według jednego ze źródeł może być trzecioosobowa gra akcji, w której nasze ruchy mają… tworzyć piosenki.
Przypomnijmy, że Mafia III była debiutem studia Hangar 13. Gra (mimo chłodnego przyjęcia prasy) została dostarczona do sklepów w liczbie ponad 5 mln kopii. Naszej redakcji rzecz nie bardzo się spodobała. W zestawieniu podsumowującym rok 2016 umieściliśmy ją na pierwszym miejscu naszej listy rozczarowań.

Czytaj dalej
8 odpowiedzi do “Mafia III: Spore zwolnienia w odpowiedzialnym za grę studiu”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
„Są rzeczy, które trzeba zrobić, i robi się je, ale nigdy o nich nie mówi. Nie próbuje się ich usprawiedliwiać. Są nie do usprawiedliwienia. Po prostu się je robi. A potem o nich zapomina”…
Powinni wypieprzyc wszystkich oprocz osob odpowiedzialnych za scenariusz i dobór muzyki. Mega rozczarowanie, ale fabuła i te pare misji fabularnych ktore rzeczywiscie sa misjami były bardzo przyjemne.
Taaa Don tego miasta w paru pierwszych przerywnikach zachowywał się jak redneck. No mi ręce opadły. Optymalizacja do dziś śni mi się po nocach.
Optymalizacja faktycznie brzydko mówiąc ssała ….łe. GTX 970,16 GB Ramu, SSD, I7 i w dniu premiery działała kiepsko ale stabilnie a po „optymalizacji” i łatkach działała jeszcze gorzej 😀 O paskudnym niebie i teksturach nie wspomnę … Gra miała naprawdę potencjał, fabuła,klimat, muzyka. Porzucono fajne pomysły z Mafii II jak tankowanie samochodu, bary, sklepy z ciuchami, naprawę aut. Taki paradoks, za długo wychodziła i za szybko ją wydali zamiast dopracować. A olanie fanów po premierze i nie łatanie gry
to kropla która przelała pałę goryczy.
@Wile|Czarę. Chyba że chciałeś napisać zalała.
@2real4game to cytat z wiedźmina 2
Najgorsza gra w jaką grałem od paru lat – totalny gniot; zawód to mało powiedziane. Zarówno fabuła słaba, misje żałosne, grafika mocno średnia bym rzekł, optymalizacja leży i kwiczy; choć na dzień dzisiejszy po 1000 patchach może coś poprawili. Bardzo dobra decyzja o zwolnieniu osób odpowiedzialnych za ten tytuł.