rek
rek

Subnautica: W głębiny zanurzyły się już masy pecetowców

Subnautica: W głębiny zanurzyły się już masy pecetowców
Gra może się pochwalić naprawdę dobrym wynikiem, bo sprzedaż liczona jest w milionach.

Choć oficjalna premiera pecetowej wersji dzieła Unknown Worlds miała miejsce stosunkowo niedawno, bo 23 stycznia tego roku, to zwolennicy wczesnego dostępu mogą pluskać się już od grudnia 2014 roku. Kiedy ma się to na uwadze, liczba sprzedanych egzemplarzy nie wprawia w aż tak wiele osłupienie, ale mimo wszystko jest imponująca. Według serwisu SteamSpy na świecie rozeszły się już ponad 2 miliony kopii. Przypomniejmy, że Subnautica była w sklepie Valve najpopularniejszą nowością stycznia i od jakiegoś czasu jest stałym gościem steamowych list bestsellerów.

Warto pamiętać, że wspomniane 2 miliony dotyczą wyłącznie edycji pecetowej, a od 2016 roku gra jest dostępna również na Xboksach w ramach Game Preview (póki co nie wiadomo, kiedy na konsolę Microsoftu trafi wersja finalna). W bliżej nieokreślnej przyszłości Subnautica wypłynie również na akweny należące do Sony, co z pewnością przysporzy twórcom jeszcze wielu nowych szeleszczących przyjaciół.

rek

8 odpowiedzi do “Subnautica: W głębiny zanurzyły się już masy pecetowców”

  1. Gra może się pochwalić naprawdę dobrym wynikiem.

  2. Nic dziwnego, gra jest dobra i na pewno jest jednym z najlepszych survivali na rynku

  3. CaliforniaRepublican 12 lutego 2018 o 12:45

    Właśnie przedwczoraj przeszedłem. Gra jest warta każdego grosza i każdej zagranej w nią minuty wyciągniętej z naszego życia. Jest odrobinę glitchy (przechodzenie przez niektóre ściany i utykanie pomiędzy wymiarami, błędy z aczikami pod koniec), ale zdarzają się na tyle sporadycznie, że wybacza się takie babolki. Jak kończyłem grać to aż żałowałem. Czekam z niecierpliwością na dodatki z Arktyką (ma dodać również warunki pogodowe), Twisty Bridges i Lilypads.

  4. Kolejny dowód na to, że gry nie potrzebują kampanii marketingowej wartej 100 milionów dolarów, żeby się sprzedać.

  5. Dobra sprzedaż Subnautica nie powinna dziwić tylko dać do myślenia innym studiom żeby wróciły do tworzenia nowych oryginalnych i ciekawych gier 🙂

  6. @Poganin Akurat w tym przypadku jest jak z PUBG. Grę „reklamowali” youtuberzy i streamerzy.

  7. Kupilem Subnautice ponad pol roku temu, zabralem sie za nia cztery dni temu i bardzo mi sie podoba. Fajny pomysl i klimat, zroznicowane biomy, sensowny crafting. W VR prezentuje sie swietnie, a pierwsze bliskie spotkanie mojego Seamotha z Leviathanem bylo bliskie zmuszenia mnie do zmiany bielizny… 😉

  8. Nie dziwię się gra jest niesamowita !!! 😀 😀 😀

Dodaj komentarz