
CD-Action: Weź udział w naszych badaniach rynku!

Na nasze zlecenie Instytut Brandquest Media organizuje badanie CD-Action w Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Radomiu, Kielcach, Warszawie, Częstochowie i Wrocławiu. Jeśli mieszkasz w którymś z tych miastach lub w ich okolicy, wyślij nam swoje zgłoszenie.
Spotkania przyjmą formę trzygodzinnej dyskusji o piśmie w kilkuosobowych grupach i odbędą się w godzinach popołudniowych w pierwszej połowie lutego. Każdy, kto weźmie w nich udział, w zamian za poświęcony czas otrzyma 200 złotych.
Jesteś chętny(-a)? Wyślij swoje imię i nazwisko, miejsce zamieszkania, wiek i numer telefonu w mailu na adres rekrutacja@cdaction.pl, wpisując w temacie wiadomości „Badania”.
Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 24 stycznia. Uczestnicy muszą mieć skończone 13 lat.
Liczba miejsc jest ograniczona, więc w przypadku dużej liczby zgłoszeń zastrzegamy sobie możliwość zaproszenia na spotkanie tylko wybranych osób.

Czytaj dalej
44 odpowiedzi do “CD-Action: Weź udział w naszych badaniach rynku!”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Spotkaj się z nami, powiedz nam co sądzisz o CD Action! Kupujesz regularnie lub od czasu do czasu CD Action? A może kupowałeś/aś CD Action regularnie, ale już nie kupujesz pisma?
Myślałem że to będzie ankieta…
Hmm… o ile nie będę w pracy, to czemu by nie.
Czyli północ macie w beep
Szczecin jak zawsze w głębokiej de.
W sumie ciekawe. Pierwsza moja myśl to było: „Że ich stać.” 😀
Ładnie tak pomijać polskie Maiami?
Łódź ku**a jak to powiedział kiedyś znany polski aktor. A wschód? Lublin. Rzeszów. Biała-Podlaska…. Eś kurde.
Miejsce zamieszkania oznacza po prostu miasto? Czy trzeba trochę dokładniej podać?
@targon97 jak jeszcze chodziłem do szkoły, to uczyli nas, że Łódź jest drugim pod względem ludności miatem w Polsce. Teraz chyba spadała na trzecie miejsce, co nie zmienia faktu, że wciąż plasuje ją to wyżej Lublin, Rzeszów czy Białą-Podlaską. Oczywiście z całym szacunkiem wobec Lublina, Rzeszowa i Białej Podlaskiej.
Wreszcie coś w Radomiu 🙂
Niech i będzie w Radomiu, bardziej legitnym pytaniem jest czy redakcja CDA ma wyrobione paszporty na taką okazję 😀
szanuje za radom 🙂
Hmmm normalnie każecie za spotkanie z Wami płacić pizzą, a teraz to Wy płacicie… To bardzo podejrzane :P.
@GlutSilny wiesz co, ja tutaj tylko cytowałem Czarka Pazure, nic nie mam do Łodzi :). bardziej chodzi mi o to że skoro chcą robić badanie rynku to miasta powinny odzwierciedlać różnorodność. I Łódź powinna być w badaniu, jak najbardziej. Ale też przedstawicielstwo wschodu. A tu…. bida!
Chętnie wezmę udział 🙂
A Śląsk olany? No tak, przecież tam tak mało ludzi mieszka…
@Draagnipur – z Geografii miałem potężne 2 zawsze, ale nie wiedziałem, że takie orły są, które nie wiedzą, że Częstochowa leży na Ślunsku. 😀
@deanambrose No bo Częstochowa nie leży na Śląsku. Tzn wchodzi w skład województwa, ale historycznie to Małopolska. Obczaj sobie np. miasta Śląska: https:pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Al%C4%85skMiasta|Oczywiście jest też Wrocław, ale Draagnipurowi pewno chodziło o Górny Śląsk: https:pl.wikipedia.org/wiki/G%C3%B3rny_%C5%9Al%C4%85skMiasta
Także te 2 z gegry widzę zasłużone było :>
Czèstochowa to taki Śląsk jak z koziej… No ale dawno w Krakowie nie byłem. Może się uda 🙂
Taka tam Bydgoszcz, na co to komu. Swoją drogą takie garstki ludzi z różnych miast będą miarodajną próbką?
Do wszystkich, którzy pytali o ograniczenie wiekowe: interesują nas ludzie w wieku 13+.
Brutto czy netto? 😀
Hm za 200zł sprzedać swoje dane osobowe? Czy nawet za 10k$? Sorry, ale nie. Takie badanie powinno być przeprowadzone BEZ danych osobowych, tylko dla chętnych za okazaniem dokumentu tożsamości żeby potwierdzić wiek 13+. Mnie nie kupiliście, a szkoda bo mam wiele pomysłów i uwag.
@mercury001 Banki sprzedają twoje dane reklamodawcom za 50 – 100 zł(gł, a Ty nic za to nie masz, więc takie 200 zł to wcale nie tak mało, tym bardziej że dostaniesz to do ręki. Samo nazwisko + nr.telefonu kosztuje 50 gr.
A gdzie spotkanie przeznaczone dla czytelnikow mieszkajacych na obczyznie? 😉
@Tesu – w Radomiu przecież 😛
@dog1991 nie zrozumiałeś mojego komentarza. nie chodzi mi o cenę, tylko o zasadę. NIE SPRZEDAJEMY swoich danych osobowych za żadne pieniądze. NIGDY.
A co z ochroną danych osobowych? Poproszę o potwierdzenie, że moje dane nie będą przekazane dalej w celach marketingowych itd…
A Olsztyn jak zawsze wszyscy mają gdzieś.
Proponuję przypięcie artykułu gdzieś na pierwszej stronie, tak, by zgłosiła się większa liczba osób.
A kiedy się skontaktujecie się z osobami które wysłały zgłoszenie?
@NamiaryNieznane Na razie jeszcze przyjmujemy zgłoszenia. To, kiedy będziemy się kontaktować, zależne będzie od liczby zgłoszeń do przetrawienia.
@mrzik|??? Przecież to twój problem, żeby dodać odpowiednią formułkę do treści maila.I takie badania rozumiem. A nie jak niektórzy szukają leszczy, dzięki którym całość będzie darmowa. Aczkolwiek zamiast tych 200zł, to podejrzewam, że część osób wolałaby gadżety związane z grami, których sami nigdy nie kupią, bo szkoda będzie wydawać pieniądze na coś, co będzie stało i się kurzyło. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że na gadżety niektórzy kręciliby nosem, a w przypadku kasy to nie grozi.
Już widać, że to średnie badanie, skoro północ nie jest brana pod uwagę. Redakcjo, dobrego badania po kosztach nie zrobicie.
Równie dobrze takie badanie można dać na tu na stronie
Panowie, badanie przeprowadzi dla nas profesjonalna firma, która się w takich rzeczach specjalizuje. Zrobi to dobrze. I nie, nie można było „równie dobrze takiego badania dać tu na stronie”, bo wyniki moglibyśmy wtedy od razu przefiltrować przez niszczarkę. 🙂
Takie badania to strata kasy, ale nie płacę, więc ja się tylko śmieję.
To może być fajne.
@tommy50 może w jakiś wielkich korpo ma to sens, ale cdaction to inna bajka, wydaję mi się, że ci eksperci nie podołają bo to bardzo specyficzna branża, Branża gier, jest unikatowa i inna niż wszystkie, cała konkurencja co sprzedawała płytki + gazetke padły, więc zostalo tylko cdaction, i można zaklinać rzeczywistość ale takie badania nic nie dadzą bo to nie gazetka dla Pani Domu tylko gazetka która traci przez super promocje na internecie i dużo darmowych do czytania na różnych portalach.
Większość kupuje CDA dla pełniaków, a niekupujących skusi łatwa kasa, więc bez ostrej selekcji się nie obejdzie, jeśli wyniki mają przekonać szefostwo do gruntownych zmian. Inaczej skończy się na kosmetycznych poprawkach dla wspomnianej większości i stracie kasy. Ciekawe, czy zostanie poruszony temat powrotu do wydawania dwóch wersji CDA (ktoś kiedyś wspomniał o zdrapkach lub tekturkach z kodami). Takie „odchudzone” numery (obok tych „wypasionych”) mogłyby okazać się strzałem w dziesiątkę
i w konsekwencji dać szersze pole do popisu przy dalszym ulepszaniu CDA (np. zmienić drukarnię).|@tommy50|Przegranym jest ten, kto wrzuca do jednego wora każde słowa krytyki i z szyderczym uśmiechem spogląda na niszczarkę. CDA przez lata kojarzyło mi się bardziej ze stagnacją i wpadkami niż zmianami. Można ich podziwiać za to, że zdołali utrzymać się na rynku, ale na pewno nie za chęć rozwoju. Na tę chwilę najlepiej będzie stonować wszelkie zachwyty i poczekać, aż w końcu jakieś słowa zamienią się w czyny.
A do mnie właśnie dziś zadzwonili 😉