
Total War: Warhammer II – Kwadrans z Królami Grobowców i rosyjskim akcentem

Piętnastominutowy materiał pozwala nam przyjrzeć się jednej z fabularnych bitew, w której nowa frakcja mierzy się z oddziałami wampirów. Nieumarli (projekty ich uzbrojenia i architektury oparto na historii starożytnego Egiptu) stawią się w grze już 23 stycznia jako grywalna frakcja zarówno w głównej kampanii (Oku Wiru), jak i w Imperiach Śmiertelnych (czyli scenariuszu rozgrywanym na pozszywanych mapach „jedynki” i „dwójki”). DLC ma kosztować 75 złociszy, a więcej przeczytacie o nim pod tym adresem.
A tymczasem, nie przedłużając…
Korzystając z okazji: całkiem niedawno Creative Assembly podzieliło się z nami kilkoma informacjami na temat Thrones of Britannia, pierwszej z odsłon historycznego minicyklu Total War Saga.

Czytaj dalej
8 odpowiedzi do “Total War: Warhammer II – Kwadrans z Królami Grobowców i rosyjskim akcentem”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Warto obejrzeć. Zwłaszcza że temperatura za oknem skłania do ucieczki w pustynne scenerie.
A ten rosyjski akcent to gdzie?
Wszedłem w newsa ciekawy wyłącznie* „rosyjskiego akcentu” i a tu – nic. |* Klimaty egipskie to dla mnie takie… meh.
Rosyjski akcent…PAPKIN. PAŁA Z AKCENTÓW.
Może zamiast skupiać się na akcencie bohaterki (bez dwóch zdań rosyjskim, nawiasem mówiąc), ktoś (ktokolwiek?) raczyłby zwrócić uwagę na katastrofalne i wciąż te same błędy popełniane przez AI w tej części Total Wara? Community zdaje się być tak zaślepione siłą uniwersum, że macha ręką na fakt kompletnego popsucia fundamentu gry, który – żeby było śmieszniej – miał się naprawdę dobrze jeszcze w poprzednim Warhammerze. Jaki jest sens walki z przeciwnikiem podkładającym się na każdym kroku?
@Shaddon Ciężko brać Twoje zdanie na poważnie gdy zaczynasz od twierdzenia że jest to zdecydowanie rosyjski akcent. Ten akcent ma w sobie tyle rosyjskiego co szkockiego, rotyczność. Akcenty są ważną częścią tutaj, a ja dopisuję się do niezadowolonego grona które twierdzi że tym razem przesadzili z wymyślaniem nowych rzeczy. Wystarczy że usłyszałem „curse” z poprzedniego trailera. Albo „slaughter” z tego. Papkin wciąż ma pałe z akcentów. To jest „wymyślony” akcent, przez co brzmi idiotycznie.
Wyglądają naprawdę znakomicie.
@Shaddon – byłoby łatwiej oceniać gdyby to byłą normalna bitwa, a nie quest battle, gdzie AI ma z góry ustalone jednostki, a gracz sobie sam dobiera, bo gra te bitwy dokładnie wtedy, kiedy chce.