
Spyro Reignited Trilogy w ofercie meksykańskiego Amazona [AKTUALIZACJA #2] [GALERIA] [WIDEO]
![Spyro Reignited Trilogy w ofercie meksykańskiego Amazona [AKTUALIZACJA #2] [GALERIA] [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/ce1d6d0e-8d2f-4f45-9f0f-3a3a32b647f6.jpeg)
[AKTUALIZACJA #2]
Sprawa jest więcej niż jasna, wbo łaśnie zadebiutował zwiastun.
[AKTUALIZACJA]
Kolekcja remasterów – tym razem w wersji na XBO – pojawiła się też w ofercie sklepu Amazon India. Prócz indentycznej dawki informacji otrzymaliśmy kilka ładnych obrazków.
[NEWS ORYGINALNY]
Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują na to, że w najbliższych miesiącach zagramy w odświeżone przygody fioletowego smoczątka, które pojawiły się już w ofercie meksykańskiego Amazona. Antologia zatytułowana Spyro Reignited Trilogy zaoferuje nam ponad setkę poziomów znanych z gier Spyro the Dragon, Spyro 2: Ripto’s Rage! oraz Spyro: Year of the Dragon. Rzecz jasna, cały oryginalny materiał został zremasterowany – oprawa graficzna ponoć „zapiera dech w piersiach”. W sklepowym opisie wspomina się też o ulepszonym systemie sterowania. Jeśli wierzyć wpisowi w sklepie, produkcja ma wykluć się na PS4 21 września.
Grafika okładkowa krążąca w sieci zdradza, że za produkcję remasterów odpowiada studio Toys for Bob. Kalifornijska ekipa opiekuje się marką Skylanders i obecnie portuje kompilację Crash Bandicoot N. Sane Trilogy na Switcha.

Pozwolę sobie jeszcze zauważyć, że na twitterowym koncie @SpyrotheDragon w ostatnich godzinach pojawił się pierwszy wpis.

Czytaj dalej
20 odpowiedzi do “Spyro Reignited Trilogy w ofercie meksykańskiego Amazona [AKTUALIZACJA #2] [GALERIA] [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Super.
Zobaczymy na E3 czy zapiera dech w piersiach 😉
Screeny wygladaja obłędnie:)
Niech wypuszczą na PC
Więc wersja na XO miałaby pojawić się w tym samym czasie co na PS4 ? Fajnie, mimo że preferuje granie na XO jeśli jest taka możliwość) to SPYRO widzę tylko na PS4, podobnie jak Crasha. |NA screenach gra wygląda naprawdę świetnie, nie odbiega graficznie od Remasterów Crasha, a przecież w |Spyro mamy większe i dość otwarte poziomy w przeciwieństwie do przygód Jamraja
@keksxd Wersja na xboxa i pc wyjdzie rok po ps4 podobnie jak było z crashem
@Mentooss|Wdł. Amazon.in data jest taka sama dla ps4 jak i Xbox One ( 21 September 2018), ale pożyjemy zobaczymy
Cudnie się to prezentuje, tylko szkoda, że przy obecnej technologii wychodzi tak mało gier tego typu, a jak wyjdzie to jakaś miernota. Ech, w erze PSXa takich tytułów było sporo (Gex, Crash, Rayman 3D, Croc), a teraz szkoda nawet słów. Dobrze że chociaż wychodzą takie remastery i będzie w co pograć.
@keksxd o faktycznie mój błąd dopiero teraz zobaczyłem 😀
Ja chcę to na PC
Skoro będzie na XO to na PC (z Win 10) też będzie?
@Deathroll2097 |Chodzi ci o platformówki 3D ? Przecież ostatnio nie jest z tym źle, dostaliśmy min. średniego Super Lucky Tale’s i Sonic Forces, Dobre Yooka-Laylee i Crash Bandicoot N-Sane Trilogy, oraz wspaniałe A Hat In Time i Super Mario Odyssey
@Pan Dzikus: Remaster jedynki to byłoby coś 🙂
@keksxd|Remaster trylogii Crasha pomijam, bo to nie jest nowa marka, ale to świetna produkcja. Co do reszty tytułów które podałeś jako tako ujdzie Yooka-Laylee. Super Lucky Tale’s i Sonic wystarczyło poczytać opinie i zobaczyć gameplay, bym dał sobie z tym spokój. A hat In Time pierwsze słyszę, ale będzie można sprawdzić, bo prezentuje się nieźle.Jedynie Mario trzyma poziom, a to trochę za mało, szczególnie, że tytuły które wymieniłem ogrywałem 18 lat temu i przez ten czas można było zrobić jakąś nową markę
godną dzisiejszej technologii.
w serię Spyro nie grałem jednakże remaster na przestawionych screenach prezentuje się wyśmienicie.
Jeden z najlepszych,jesli nie najlepszy platformer 3D w swoich czasach.Nawet teraz po tylu latach od premiery gra jest bardzo grywalna.
Ja tam wolałbym, żeby remaster wyglądał bardziej tak: https:goophou.deviantart.com/art/Back-Home-480714181
„W sklepowym opisie wspomina się też o ulepszonym systemie sterowania.” Ciekawe jak „ulepszonym”? Oryginalna dwójka ulepszyła sterowanie części pierwszej, animacje i umiejętności, rozłożenie przycisków było git. W dwójce i trójce świetnie się speedrun robiło z pomocą przycisku szarży.
Epic! 🙂