rek
rek

God of War: Twórcy opowiadają o tworzeniu Atreusa [WIDEO]

God of War: Twórcy opowiadają o tworzeniu Atreusa [WIDEO]
Okazuje się, że robienie dzieci to jednak spora filozofia.

Kratos najpewniej widzi to inaczej, ale brutalna prawda jest taka, że Atreus stąpa po tej ziemi nie dzięki jego jurności, lecz wytężonej pracy ludzi ze studia Santa Monica. Z najnowszego dziennika developerskiego możemy dowiedzieć się, jak wyglądał proces projektowania syna głównego bohatera.

Powodem, dla którego w ogóle zdecydowano się dodać tę postać, była chęć uzasadnienia radykalnej zmiany, jaka zaszła w psychice Kratosa. Twórcy pragnęli ukazać brutalnego, bezwzględnego wojownika z nieco innej strony i uznali, że najlepiej wprowadzić kogoś, kto nadałby jego życiu sens inny niż zemsta za niegdysiejsze krzywdy. Problemem było znalezienie dla Atreusa odpowiedniej roli. God of War skupia się przede wszystkim na walce, a Kratos jest na tyle zdolnym wojownikiem, że nie potrzebuje w jej trakcie pomocy. Ponadto nie mielibyśmy najmniejszej ochoty niańczyć dzieciaka podczas starć. Po wielu nieudanych próbach uznano, że kluczem do sukcesu jest oddanie w ręce gracza decyzji, kiedy i jak skorzystać z pomocy Kratosowej latorośli. Osiągnięto to dzięki przypisaniu Atreusowi oddzielnego przycisku. Dzięki tej decyzji dzieciak nie pęta się pod nogami, lecz wkracza do akcji w wybranych momentach, ogłuszając wrogów lub pomagając w rozwiazywaniu zagadek środowiskowych.

rek

2 odpowiedzi do “God of War: Twórcy opowiadają o tworzeniu Atreusa [WIDEO]”

  1. Okazuje się, że robienie dzieci to jednak spora filozofia.

  2. Kasiorka jest już odłożona. Nie mogę się doczekać!!!

Dodaj komentarz