
World War Z: Tysiąc zombiaków naraz w co-opie

W brytyjskim Official PlayStation Magazine pojawił się duży artykuł na temat World War Z. Już wiedzieliśmy, że gra będzie opierać się – odmiennie do innego nadchodzącego tytuły z zombie, Days Gone – na zabawie w co-opie. Nic dziwnego zważywszy, że naprzeciw graczy będzie stawać nawet 1000 umarlaków naraz. Nie będą to klasyczne zombie Romero – to znane z filmu z Bradem Pittem (właśnie hollywoodzka adaptacja książki Maksa Brooksa będzie fundamentem gry, nie sama książka) piekielnie szybkie potwory. W dodatku ożywieńce mają być nieprzewidywalne, bo ich zachowanie będzie generowane proceduralnie. Gracze będą z nimi walczyć z perspektywy trzeciej osoby, wykonując takie zadania, jak ochrona ludzi i obiektów oraz ratowanie ocalałych. Na premierę gotowe będą cztery lokacje – Nowy Jork, Moskwa, Jerozolima i Korea – a kolejne mają pojawić się później. Zwalczając zarażonych, będziemy mogli niszczyć sporo elementów otoczenia. Samochód, który wyleci w powietrze w środku hordy, porządnie ją przetrzebi. Dodatkowo gracze będą mogli budować ogrodzenia, druty kolczaste i wieżyczki strzelnicze. Premiera planowana jest na 2018 rok, a gra trafi na PC, PS4 i XBO.


Czytaj dalej
5 odpowiedzi do “World War Z: Tysiąc zombiaków naraz w co-opie”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
1000 modeli zombie na raz na ekranie, każdy z nich ma mieć trochę inne animacje… Nie jestem pewien czy jakikolwiek komputer to ogarnie.
Myślałem, że chodzi o jakąś aktualizację do Infestation: Survivor Stories ^^
„Jorozolima” Ninho? To gdzie obok Yolostanu i Yoldanii 😉 ? A notabene, film to był jeden wielki zawód, bo zamiast zrobić „poważny” dokument wojenny, jakim była książka, tyle, że z zombi, to zrobili z tego bezsensowną zabawę w ganianego po całym świecie (i ten zgon doktorka na rampie od samolotu XD). Nie wiem, jak ma wyglądać walka w tej grze, jeżeli zombie z filmu to były dzikie bestie na koce i były w stanie zbić się w kupę i wspiąć na 10 piętrowy blok.
Na premierę gotowe będą 4 lokacje: Nowy Jork, Moskwa, Jerozolima i Korea. Ostatnia lokacja będzie musiała być bardzo duża. Ciekawe czy będzie to Korea Północna czy Południowa? A może chodzi o miejscowość Korea w województwie lubelskim? 😉
@Trex13470 spoko spoko, zastosują standardowe sztuczki jak stosowanie 2-3 takich samych modeli low poly dla zombie znajdujących się daleko od gracza, AI będzie też zapewne obsługiwała tylko kilkadziesiąt najbliższych zombiaków a reszta będzie pod kontrolą prostego skryptu wyszukującego drogę, fizyka zapewne też będzie liczona tylko dla najbliższych zombie a i animacja dla wszystkiego nieco dalej zapewne będzie się składała z 3-5 tych samych pętli porozkładanych pseudolosowo na zombie.