rek
rek

Iron Harvest nam się zapowiada, developerzy chcą dolarów [WIDEO]

Iron Harvest nam się zapowiada, developerzy chcą dolarów [WIDEO]
Snajperka Anna potrzebuje drobnych na waciki, niedźwiedź Wojtek nie ma na weterynarza.

O projekcie szerzej pisaliśmy w CDA 03/2018, pokrótce zatem: King Art Games (The Dwarves, cykl The Book of Unwritten Tales) dłubie nad inspirowanym Company of Heroes RTS-em, który chce nas zabrać w uniwersum bazujące na grafikach Jakuba Różalskiego. Scenariusz ma nam zaprezentować alternatywną wizję międzywojnia, podczas którego ramię w ramię z piechotą maszerują mechy, a europejski porządek starają się zdestabilizować Tajemnicze Siły.

Zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami gra zameldowała się na Kickstarterze… i rozbiła bank! Gdy piszę te słowa, projekt ma na koncie ponad 350 tys. dolarów (developerzy chcą sumy o 100 tys. większej, ogółem budżet zamknie się na poziomie 5,2 mln), a że kampania potrwa jeszcze ponad miesiąc, Niemcy zapewne zgromadzą znacznie wyższą kwotę.


Dodatkowe środki pewnie się przydadzą, bo założenia są ambitne. Ze zbiórki dowiadujemy się, iż projekt powstał w oparciu o badania (na kilkutysięcznej próbie!), z których wynika (cóż za zaskoczenie!), że gracze nie chcą długoterminowych planów monetyzacji i nacisku na pierwiastek „akcji”, lecz mocnego singla i taktycznych potyczek. Developerzy sprezentowali nam zresztą garść konkretów:

  • Otrzymamy trzy strony sporu (Saksoni, Polska, sowieci), ponad 40 jednostek (których uzbrojenie spersonalizujemy) i dziewiątkę herosów (w tym snajperkę Annę). Niektórzy z tych ostatnich będą maszerować w towarzystwie zwierzątek (wspomnianą Annę wspomoże w boju niedźwiadek Wojtek).
  • Kampania ma być podzielona na trzy rozdziały (w każdym prym wieść będzie inna z frakcji) i 21 misji.
  • W singlu bądź w co-opie zaliczymy potyczki i wyzwania. W kooperacji będzie się też dało ograć kampanię.
  • Tryb dla wielu graczy ma nas kusić sezonową zawartością i rankingami.
  • DLC i dodatki będą darmowe (i ponoć spore. W planach jest między innymi minikampania, która rozmiarem ma przypominać Company of Heroes: Tiger Ace).
  • Developerzy stawiają na zniszczalność otoczenia oraz różnorodność wyzwań (pojawi się także stealth).
  • Muzykę stworzy Adam Skorupa (dwa pierwsze Wiedźminy, Painkiller).
  • Studio podzieliło się też celami dodatkowymi. Jeżeli zbiórka okaże się nadzwyczajnym sukcesem, możemy liczyć na tryb nowa gra+, cutsceny, wyzwania, tryb potyczki, multi, co-opa i ligi oraz sezony (jest to o tyle dziwne, że dopiero na tym etapie zbiórki pojawia się informacja, że wprowadzenie ww. mechanizmów jest zależne od wysokości przelewów).

    Gra pojawi się w przyszłym roku na PC, PS4 i XBO, nieco wcześniej donatorzy ograją wersję alfa i beta. Po więcej szczegółów odsyłam na stronę zbiórki.

    rek

    7 odpowiedzi do “Iron Harvest nam się zapowiada, developerzy chcą dolarów [WIDEO]”

    1. @FryingPan|Szybko! Napisz, że ktoś włamał ci się na konto i teraz złośliwie robi z ciebie buca! To jedyne wyjście!

    2. Henryk_kwiatek 14 marca 2018 o 12:26

      @FryingPan od twórców to się Pan odstosunkuj. Tak powiedziałem. Głupiś.

    3. @FryingPan czyli tytuł idioty roku już jest rozwiązany brawo ty!

    4. SantaChief12 14 marca 2018 o 17:00

      @FryingPan – Chętnie bym zobaczył jak tworzysz coś na tym poziomie buraku.

    5. @FryingPan nie wiem gdzie to czytałeś ale jak dla mnie to nie wygląda na wklejoną fotkę , zjedź poniżej obrazka trochę https:www.artstation.com/artwork/3mLOv|https:www.artstation.com/jakubrozalski wiele podobnych jest.

    6. @FryingPan|A widzisz? Ostrzegałem…

    7. @FryingPan Zaciekawiło mnie to i jakbyś miał link mógłbyś podesłać.

    Dodaj komentarz