rek
rek

Paranoia: Adaptacja słynnego RPG

Paranoia: Adaptacja słynnego RPG
To będzie opowieść o Raju.

Pierwowzór Paranoi to tradycyjne, „papierowe” RPG autorstwa Dana Gelbera, Grega Costikyana oraz Erca Goldberga wydane w 1984 roku, które zabiera graczy do świata przyszłości. Za pełną mrocznego humoru (w tym względzie adaptacja będzie wierna oryginałowi) egranizacją stoją Cyanide i Black Shamrock. Akcja rozegra się w Kompleksie Alfa, ostatnim ludzkim mieście. Rządzi nim wszechpotężny komputer, który wszystkich przeciwnych jego wszechwładzy likwiduje lub zsyła na ciężkie roboty. Główny bohater będzie liderem Zespołu Rozprawiaczy Poziomu Czerwonego, którego zadaniem jest odnajdywanie problemów – terrorystów, mutantów czy członków sekretnych organizacji – i… strzelanie do nich.

Świat przedstawiony w grze to nic innego jak dystopia, podobna do tej choćby z „Roku 1984” George’a Orwella. Miastem rządzi stworzona przez wojsko sztuczna intelgencja, która podzieliła ludzi na klasy i nakazała wszystkim być szczęśliwymi – inna postawa jest przestępstwem. Gra zostanie wydana zarówno na PC, jak i konsole. Data premiery pozostaje nieznana.

rek

2 odpowiedzi do “Paranoia: Adaptacja słynnego RPG”

  1. To będzie opowieś

  2. Świetna wiadomość, Paranoia to RPG z czadowym klimatem. Natomiast zastanawia jak oni zaimplementują ten system, który w 80% bazował na interakcjach pomiędzy graczami.

Dodaj komentarz