
Toys For Bob, twórcy ostatniego Crasha, oddelegowani do pracy nad Call of Duty: Warzone

Nostalgia to potężna siła, co doskonale zrozumieli w ostatnich latach twórcy gier, a zwłaszcza Activision. Wcale z tego powodu jednak nie narzekamy, bo powroty takich cyklów jak Crash Bandicoot, Spyro czy Tony Hawk’s Pro Skater okazały się bardzo – i to chyba zbyt delikatne słowo – udane.
Jednym z architektów tych sukcesów było studio Toys for Bob. Po przygotowaniu Spyro Reignited Trilogy udowodnili światu, że uznane serie można przywrócić do życia nie tylko remasterami i remakami, ale również świetnymi kontynuacjami: nawet tutaj dochodzą mnie co jakiś czas okrzyki zachwytu Bastiana nad Crash Bandicoot 4 Najwyższy Czas, co dla fanów jamrajów powinno być najlepszą rekomendacją.
Jak więc Activision postanowiło nagrodzić developerów za ich dokonania? W najbardziej hojny z możliwych sposobów: dołączając studio do zespołu odpowiedzialnego za Call of Duty: Warzone. Tia…
Toys for Bob is proud to support development for Season 3 of Call of Duty #Warzone, and look forward to more to come. #LETSGO dev squads! #Verdansk84 pic.twitter.com/ERmFSWeaIk
— Toys For Bob (@ToysForBob) April 29, 2021
Biorąc pod uwagę ogromną popularność darmowego battle royale, takie decyzje niby nie zaskakują… choć nie znaczy to wcale, że przez to mniej bolą. Jednocześnie w sieci pojawiły się doniesienia o pracownikach, którzy w ostatnich miesiącach opuścili Toys for Bob, co może sugerować, iż studio zwiąże się z Warzone na dłużej.
Drobna aktualizacja: rzecz jasna nie musi to oznaczać, że developerzy nie będą tworzyć już własnych gier – w optymistycznym wariancie ten proces po prostu się wydłuży… choć przypomnę, że pochłonięte dekadę temu przez CoD-a Raven Software do dziś nie zdołało się uwolnić.

Czytaj dalej
10 odpowiedzi do “Toys For Bob, twórcy ostatniego Crasha, oddelegowani do pracy nad Call of Duty: Warzone”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Ech, Activision, Activision.
Activision w tym roku ma ponoć kłaść bardzo duży nacisk na rozwój Call of Duty, więc w sumie co innego miałby robić tenże zespół?
@ZygfrydQ no jak to co? Skoro Crash 4 okazał się takim sukcesem, no to spokojnie mogliby robić Spyro 4.
„Takim sukcesem”? Myślę, że jednak 400 tysięcy sprzedanych kopii to raczej marny wynik dla takiego giganta jak Activision. Podczas gdy Warzone chwali się bazą 75 milionów kont, gdzie z mikrotransakcji w miesiąc wyciągają więcej niż za wszystkie sprzedane kopie Crasha od premiery do teraz.
@ZygfrydQ Activision powinno się wziąć za coś innego chociażby X-men Legends 1 i 2 HD czy naprawić zawalone wersje Marvel Ulitmate Aliance 1 i 2 HD wycofane ze sprzedaży z powodu kiepskiej jakości, mogliby wydać porządną grę z uniwersum Star Wars nie jakieś wydmuszki jak EA, Activision marnuje swój potencjał oraz zasoby ludzkie, osobiście nie przepadam z CoD jakby seria znikła z rynku bym nie płakał a z Warzone mieli farta i zapełnili lukę na rynku ale kolejne regularne nowe odsłony wypadają coraz gorzej.
Tia nie wiem wyszedlem raczej z wprawy, ale przy nowym Crashu dawno sie tak nie wk$%^&*(…
popijam cherbatke i sie zastanawiam EA czy Activision..ktore z tych firm nienawidze bardziej
@Dantes to jest nadal firma. Firmy mają przynosić zyski. Firma więc inwestuje w to, co przynosi większe zyski. Ile osób zakupi wspomniane przez Ciebie remastery? Niech będzie, że każdą z tych gier kupiłoby nawet te 400 tysięcy osób jak w przypadku Crasha. Nadal prezentuje to znikomy przychód w porównaniu z miesięcznym przychodem z mikrotransakcji w CoD. Można wręcz powiedzieć, że gracze zagłosowali portfelami, a tacy malkontenci to najwyraźniej mniejszość (nie, że źle gadacie, tylko że nie ma na co liczyć)
Widzę że Activision dalej ciężko pracuje nad utrzymaniem pozycji w (nie)świętej trójce chciwości i badziewia wraz z EA i Ubisoftem. Dobra robota.
@Dantes kolega znowu widzę specem od gier z ktorymi nie miał styczności xD Cod MW ostatni to jest jeden z najlepszych CoDów jakie wyszły od lat. Uznany w całym community. Więc – za przeproszeniem – przestań pieprzyć.