rek
rek

Watch Dogs: Legion – Tryb sieciowy zawiesza grę na pecetach, premiera przełożona

Watch Dogs: Legion – Tryb sieciowy zawiesza grę na pecetach, premiera przełożona
Problemy nie ominęły jednak także wersji konsolowych.

Ubisoft planuje chyba utrzymywać naszą uwagę przy wydanych w końcówce zeszłego roku produkcjach do czasu premiery ich następczyń. Choć Watch Dogs: Legion po kilku miesiącach zabawy zmęczyło już zapewne większość graczy, część z nich na pewno chętnie wróci do Londynu, by poganiać po jego ulicach z innymi ludźmi.

Darmowa aktualizacja z trybem multiplayer trafi na serwery już jutro – zresztą trzy miesiące później, niż to pierwotnie obiecywano. Niestety, okazuje się, że wciąż nie każdy będzie mógł zacząć wspólne hakowanie ze znajomymi. Developerzy poinformowali bowiem o problemach z wersją pecetową, przez to debiut rozgrywki wieloosobowej na tej platformie został akurat odłożony.

Tryb online w Watch Dogs: Legion pojawi się więc 9 marca wyłącznie na PlayStation i Xboksie. Nie wiadomo jeszcze, kiedy trafi na pecety, ponieważ w czasie testów wykryto poważne konflikty z niektórymi kartami graficznymi.

Opóźnień doczekały się też inne rzeczy – nadchodząca taktyczna operacja na konsole i Stadię zawita dopiero 23 marca. Na PS-ie do tego dnia będzie też dostępny jedynie ograniczony czat wewnątrz samej gry.

rek

Jedna odpowiedź do “Watch Dogs: Legion – Tryb sieciowy zawiesza grę na pecetach, premiera przełożona”

  1. Przynajmniej wzięli lekcję po Buggity i wypuszczają grę w grywalnym stanie, nie tak jak pewni inni twórcy, którzy, prawie za każdym razem, wypuszczają zabugowany produkt, a następny rok go łatają 🙂

Dodaj komentarz