
It Takes Two: Już ponad trzy miliony sprzedanych kopii

Założone przez charyzmatycznego (i czasem może zbyt pewnego siebie) Josefa Faresa studio Hazelight szturmem zdobyło serca graczy w 2018 swoim debiutanckim A Way Out. Pomimo sporego ryzyka – produkcja skierowana była wyłącznie do duetów i w pojedynkę była niegrywalna – projekt okazał się ogromnym sukcesem, znajdując ostatecznie ponad 3,5 miliona nabywców (a pamiętajmy, że na jednej kopii grać mogły dwie osoby, również przez internet).
O losy kolejnego tytułu Hazelight byliśmy już spokojni. Gracze i recenzenci przyjęli It Takes Two z entuzjazmem, co szybko znalazło potwierdzenie w sprzedaży. Pierwszy milion egzemplarzy rozszedł się w niecały miesiąc od marcowej premiery, na drugi musieliśmy zaczekać do czerwca. Teraz zaś studio pochwaliło się, że It Takes Two sprzedało się w liczbie 3 milionów kopii.
Three. Million. Units. Sold. #ItTakesTwo
— Hazelight Studios (@HazelightGames) October 13, 2021
The thought of so many people enjoying our game is humbling and heartwarming. You’ve all helped send a clear message – co-op adventures are here to stay!
Gratulujemy i trzymamy kciuki za kolejny milion.

Czytaj dalej
6 odpowiedzi do “It Takes Two: Już ponad trzy miliony sprzedanych kopii”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
I z żoną z przyjemnością się do tego wyniku dołożyliśmy. Oby więcej takich gier.
Bardzo dobra gra! Oby więcej takich.
Który pierwszy powie, że byłoby 6M, gdyby każdy musiał kupić? 😛 Bez żartów: sam dołożyłem do tego cegiełkę, fajna gra. Dało się tam zrobić sporo lepiej, bo niektóre fragmenty nie są tak dobre (tak to jest, jak się próbuje upchnąć wszystko naraz), ale i tak polecam. Choć nie wiem, czy jednak bardziej nie cenę nadal A Way Out.
Najbardziej demoralizująca i srająca do duszy walka z bossem jaką przeżyłem w grze od dłuższego czasu znajduje się właśnie w tej grze.
@korinogaro lolwut? Która?
Dawać Mortal Kombat Shaolin Monks remake + sequel! Świetna zabawa w co-opie.