
Capcom: PC może stać się główną platformą dla przyszłych gier wydawcy

Capcom nie pierwszy raz podkreśla, że PC jest „ważną platformą”. Zresztą komputerowe wersje gier tego wydawcy generują bardzo dobre wyniki finansowe. Wprawdzie jeszcze w poprzednim roku fiskalnym, notabene rekordowym okresie dla japońskiej firmy, konsolowe wydania różnych tytułów osiągały lepsze liczby (ogólny popyt, przychód itd.), ale „blaszak” powoli niweluje obecną różnicę w osiąganych rezultatach.
Haruhiro Tsujimoto – prezes i dyrektor operacyjny Capcomu – chce, aby to pecety stały się głównym rynkiem zbytu dla gier wydawcy (jak podaje Nikkei). Możliwe, że w 2022 lub 2023 roku segment związany z komputerową rozrywką wypracuje połowę ogólnej sprzedaży dużych tytułów.
From Nikkei: Capcom COO says the company wants to set PC as main outlet for its game software. By 2022 or 2023, Capcom hopes sales of games on consoles : PCs to be 50:50.https://t.co/IsSAu0m3Ml— Takashi Mochizuki (@6d6f636869) September 30, 2021
To bez wątpienia dobra informacja dla fanów komputerowego gamingu. Miejmy nadzieję, że pecetowe wersje gier Capcomu będą prezentowały odpowiednią jakość. Warto przypomnieć, iż Monster Hunter Rise zmierza na PC.

Czytaj dalej
5 odpowiedzi do “Capcom: PC może stać się główną platformą dla przyszłych gier wydawcy”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Po proszę code veronica remastered
RE Engine i estetyka oraz gierkowanie w nowych/odświeżonych Residentach i Devil May Cry’ach to dla mojego pecetowego serduszka poezja, więc cieszy taka wiadomość.
To ja poproszę port/remaster Phoenix Wrighta 4-6, na wynos i na Steamie.
@Maniek123404 Robione przez ekipę od RE2, a nie RE3.
@CzłowiekKukurydza Amen. Look how they massacred my Nemesis 🙁