rek
rek

Total War: Warhammer III przesunięty na 2022

Total War: Warhammer III przesunięty na 2022
W ramach pocieszenia twórcy już niedługo zaprezentują jednak frakcję Kataju.

Pomysł pożenienia serii Total War i uniwersum Warhammera długo był marzeniem fanów, na jego ziszczenie się musieliśmy zaczekać jednak aż do 2016. Od tamtej pory Creative Assembly straciło jednak wszelkie opory – tytuł otrzymał sequel już rok później, a obie odsłony wzbogaciły się o całe morze DLC. Graczom do przesytu wciąż mimo wszystko daleko, więc zapowiedź „trójki” przyjęto z niemałym entuzjazmem.

Armie Kataju, Kislevu czy Chaosu będą miały niestety nieco więcej czasu na przygotowanie się do wojny. Twórcy ogłosili bowiem, że nie zdążą wydać Total War:Warhammer III w tym roku, a na premierę poczekamy co najmniej kilka miesięcy dłużej.

Na pocieszenie jeszcze dziś zobaczymy Wielkie Imperium Kataju w akcji.

Total War:Warhammer III trafi więc na pecety dopiero wczesnym 2022. Decyzja o przesunięciu premiery nie jest zresztą specjalnie zaskakująca, tytuł nie pojawił się w końcu ani na E3, ani na Gamescomie.

Czekając na nowe materiały, warto przypomnieć sobie pierwszy pokaz gameplayu „trójki”.

rek

7 odpowiedzi do “Total War: Warhammer III przesunięty na 2022”

  1. Hej CD-Action, sorry za off-top. Wyciek z GeForce NOW sugeruje port God of War (2018), Returnal i Demon Souls Remake na PC, plus wiele innych ciekawostek. Plotka, ale będzie z tego pierwszorzędny clickbait i materiał na kółtnie o to, jak to Sony nigdy nie przeportuje swoich „system sellerów” na PC 😉 Pozdrowienia dla całej ekipy i czytających.

  2. @Sasquatch|Rzecz w tym, że pecetowy God of War nie tylko nie zaszkodziłby pozycji PlayStation, ale jeszcze bardziej ją wzmocnił. Coś na zasadzie „patrzcie, pecetowcy, jakie cuda tworzą na konsoli Sony” – sprytny ruch przed premierą Ragnaroka, który do końca generacji z całą pewnością pozostanie tytułem ekskluzywnym. I tak, tu nie ma przesady – produkcji kalibru Uncharted 4, czy GoW na PC do tej pory nie było, co zaświadczam jako emerytowany core’owy pecetowiec z ponad 20 letnim stażem.

  3. @Shaddon Ja absolutnie nie życzę źle Sony, a od kiedy otworzyli się na rynek PC to niech żyją sto lat i finansują tworzenie skoncentrowanych na signle-player gier. Wreszczcie będę mógł ograć ich hity bez handicapu w postaci ograniczeń sprzętowych konsol i sterowania padem. Dla mnie win-win. Rzecz w tym, że wielu ludzi ma z tym problem i bardzo szybko wywiązuje się, ekhem… „merytoryczna dyskusja” pod każdym newsem na ten temat.

  4. Lepiej opóźniony niżeli wypuszczony za wcześnie. Na szczęście to nie będzie powtórka z ROME 2.

  5. @Maciejka01|Jesteś tego pewien? Warhammer II przez kilka pierwszych miesięcy po premierze miał tak bardzo skopaną AI, że był praktycznie niegrywalny – dokładnie jak Rome II. Do dziś nie rozumiem, skąd wzięły się te mocno pozytywne recenzje, wliczając tę opublikowaną na łamach „CD-Action”, bo w swym ówczesnym stanie gra była mocnym krokiem wstecz w stosunku do poprzedniczki. I tak, CA wszystko ponaprawiało, ale gra sprawiała wrażenie jakby wypchnięto ją na rynek o rok za wcześnie. Brzmi znajomo, prawda?:)

  6. @Shaddon AI jest dalej problemem jest tragiczne, ale to ogólny problem gier strategicznych, dlatego gram total wary w kampaniach head-to-head, żeby nigdy nie musieć toczyć bitew przeciw ai 🙂

  7. @Shaddon Rome 2 miał znacznie poważniejsze problemy. Problemy gdzie AI była akurat najmniejszym problemem.

Dodaj komentarz