rek
rek
30.08.2021
7 Komentarze

Gamescom Awards: Elden Ring największym wygranym

Gamescom Awards: Elden Ring największym wygranym
Dobrze obstawialiście, do kogo powędrują statuetki?

Najwięcej nagród, bo aż cztery, dostał wielce wyczekiwany tytuł Bandai Namco, ale to chyba nikogo nie zaskoczyło. W noc otwarcia ujawniono też „nieznany tytuł” w kategorii „Najlepszy symulator”. Był nim Park Beyond, ostateczny zwycięzca, o którym hraboll pisał, że „będzie zabawą w wizjonerskiego architekta”.

Zwrócę też uwagę na polską produkcję, a mianowicie opisane w najnowszym numerze CD-Action Dice Legacy. Tytuł studia DESTINYbit dostał nagrodę za najbardziej oryginalną grę i w pełni się z tym werdyktem zgadzam!

Poniżej znajdziecie pełną listę nominowanych z wyróżnionymi zwycięzcami:

Najlepsza gra na konsolach Xbox

  • Elden Ring, Bandai Namco Entertainment
  • Far Cry 6, Ubisoft
  • Halo Infinite, Microsoft
  • Najlepsza gra na Switcha

  • Just Dance 2022, Ubisoft
  • Mario + Rabbids Sparks of Hope, Ubisoft
  • Najlepsza gra na PC

  • Age of Empires IV, Microsoft
  • Elden Ring, Bandai Namco Entertainment
  • Syberia: The World Before, astragon Entertainment
  • Najlepsza gra na konsolach PlayStation

  • Elden Ring, Bandai Namco Entertainment
  • Tales of Arise, Bandai Namco Entertainment
  • The Dark Pictures: House of Ashes, Bandai Namco Entertainment
  • Najlepsza przygodowa gra akcji

  • Elden Ring, Bandai Namco Entertainment
  • Mario + Rabbids Sparks of Hope, Ubisoft
  • Syberia: The World Before, astragon Entertainment
  • Najlepsza gra akcji

  • Far Cry 6, Ubisoft
  • Halo Infinite, Microsoft
  • Tom Clancy’s Rainbow Six Extraction, Ubisoft
  • Najlepsza gra rodzinna

  • Just Dance 2022, Ubisoft
  • Run Prop, Run!, PlayTogether Studio
  • Super Dungeon Maker, rokaplay
  • Najlepsza gra niezależna

  • Dorfromantik, Toukana Interactive
  • Inua, Arte France
  • Lost in Random, Electronic Arts
  • Najlepsze RPG

  • Elden Ring, Bandai Namco Entertainment
  • Encased, Koch Media
  • Tales of Arise, Bandai Namco Entertainment
  • Najlepszy symulator

  • Climber: Sky is the Limit, Art Games Studio
  • Farming Simulator 22, astragon Entertainment
  • Park Beyond, Limbic Entertainment
  • Najlepsza gra sportowa

  • Climber: Sky is the Limit, Art Games Studio
  • FIFA 22, Electronic Arts
  • Riders Republic, Ubisoft
  • Najlepsza gra strategiczna

  • Age of Empires IV, Microsoft
  • Company of Heroes 3, SEGA
  • Mario + Rabbids Sparks of Hope, Ubisoft
  • Najlepsza gra wieloosobowa

  • Halo Infinite, Microsoft
  • Riders Republic, Ubisoft
  • The Dark Pictures: House of Ashes, Bandai Namco Entertainment
  • Najlepsza gra stale ewoluująca

  • Apex Legends, Electronic Arts
  • Black Desert Online, Pearl Abyss Corp.
  • Endzone – A World Apart: Prosperity, Assemble Entertainment
  • Najbardziej oryginalna gra

  • Dice Legacy, Koch Media /DESTINYbit
  • Riders Republic, Ubisoft
  • tERRORbane, Whisper Interactive
  • rek

    7 odpowiedzi do “Gamescom Awards: Elden Ring największym wygranym”

    1. Oj będzie grane w Eldena

    2. tommy, z każda ich nowa gra jest coraz lepiej, sekiro tylko to potwierdziło. każdy demon souls i nawet bloodborne ma tyle usprawnień od poprzednich gier, że głowa mała. elden ring może być graficznie podobne do pozostałych soulsów, ale mechanicznie pewnie będzie zupełnie inny w graniu. jasne, dalej będzie trzeba uważać, ale o to chodzi w tych seriach, aby grać z głową. nie są to gry do relaksu bo trzeba się po prostu na nich skupić.

    3. @gamingman21|Nie zgodzę się. From nie wprowadza „usprawnień”, tylko eksperymentuje z formułą. Zmiany w Bloodborne nie zostały przeniesione do Dark Souls 3, a Sekiro to w wielu elementach zupełnie inna gra – i nic nie wskazuje by Elden Ring miał z niej czerpać. Pod względem estetyki From wykonuje pełen zwrot w kierunku Dark Souls, w kwestii oprawy nadal stoi w miejscu. Wiemy natomiast, że charakterystyczny dla serii rdzeń rozgrywki zostanie wzbogacony o nowe elementy – czy udane, to się dopiero okaże.

    4. FromSyfware zrobiło slashery ze stokrotnie wolniejszym tempem, które ograniczają swobodę graczy i dalej zgarniają statuetki i są wychwalani pod niebiosa. Muszę żyć w matriksie, bo nie wierzę.

    5. @deanambrose to niezłe slashery

    6. No to teraz Syberią mnie zaimponowali.

    7. Cyberpunk też zbierał dziesiątki nagród przed premierą

    Dodaj komentarz