rek
rek

Blizzard: Po ostatnich skandalach sponsorzy wycofują się ze wsparcia Overwatch League

Blizzard: Po ostatnich skandalach sponsorzy wycofują się ze wsparcia Overwatch League
Na razie na taki ruch zdecydowały się T-Mobile czy Coca-Cola.

Po pozwie o molestowanie i dyskryminację Activision Blizzard pozostaje w ogniu krytyki. Powodem nie są jednak wyłącznie opisywane w dokumencie wydarzenia, ale również reakcja samej firmy na te rewelacje. Pożar zaczęto na poważnie gasić dopiero po tygodniu, kiedy specjalne oświadczenie wydał Bobby Kotick, ze stanowiska ustąpił prezes Blizzarda, a z World of Warcraft zniknęły nawiązania do oskarżanego o napastowanie współpracowniczek dyrektora kreatywnego.

Sytuacja daleka jest jednak od uspokojenia, ponieważ od spółki odcinają się dotychczasowi biznesowi partnerzy. Kilka dni temu gracze zauważyli, że z listy sponsorów Call of Duty League i Overwatch League zniknęło T-Mobile. Jak donosi Washington Post, Teraz do niemieckiej sieci komórkowej dołączyły także Coca-Cola i State Farm, firma ubezpieczeniowa z USA, które również postanowiły przestać wspierać e-sportową scenę Overwatcha.

State Farm postanowiło „ponownie ocenić” swoje marketingowe powiązania z ligą i poprosiło o usunięcie reklam z weekendowych rozgrywek. Rzecznik Coca-Coli przyznał z kolei, że gigant postanowił „zrobić krok w tył, aby raz jeszcze przyjrzeć się przyszłym planom i programom”.

rek

9 odpowiedzi do “Blizzard: Po ostatnich skandalach sponsorzy wycofują się ze wsparcia Overwatch League”

  1. Zamiast zajmować się grami, zajmowali się gównianą poprawnością polityczną która są przesiąknięci. Niech upadną nie będę płakał

  2. z OWL’em to od początku był shitfest, odkąd najlepszy zawodnik w grze postanowił zakończyć, wiedziałem, że to gra nie warta świeczki, zresztą od początku mi nie leżała.

  3. MagickStalker 6 sierpnia 2021 o 14:56

    „na szczęście” czinkowe juany nie śmierdzą

  4. Wychodzi szydło z worka. Na sztandarach różnorodnośc, tolerancja i lewicowe ideały i logo firmy w tęcze, a za zamkniętymi drzwiami mobbing i molestowanie seksualne. Koniec konców ukazuje się stara prawda że firma kreuje się na taką firme która przyniesie im najwięcej korzyści. Chcecie byśmy byli tolerancyjni i róznorodni? Bedziemy! A wy kupujcie nasze produkty. A juz dawno mozna było zauważyć to chocby na przykładzie logo. Kolorowe w Europie i Amerykach. Niekolorowe w krajach muzułmańskich. 😀

  5. Blizzard skończył się po fuzji z Activi$$ion. Rest in pieces.

  6. Mi zaczeło śmierdzieć to wszystko jak Chiński zespół dostał dwa najbardziej ikoniczne kolory dla reprezentacji |ZŁOTO I CZERŃ… |dosłownie wtf.

  7. @alkair4 Ale wiesz, że Seul leży w Koreii Południowej, a nie w Chinach, prawda?

  8. i dobrze

  9. to był już jakiś wyrok?

Dodaj komentarz