
Death Stranding: Poznaliśmy zawartość i datę premiery wersji reżyserskiej [WIDEO]
![Death Stranding: Poznaliśmy zawartość i datę premiery wersji reżyserskiej [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/b18a04c9-3014-473f-8e01-221591c42620.jpeg)
Mało jest gier tak polaryzujących jak najnowsze dzieło Hideo Kojimy. Za każdym razem, gdy tylko ktoś w towarzystwie wspomni o Death Stranding, od razu z grona wyłaniają się jego zapaleni przeciwnicy i równie zażarci obrońcy (a co zabawne, nierzadko obie strony wskazuję te same cechy tytułu, by przekonać oponentów do swoich racji).
Dyskusji tych nie zakończy – jak się przynajmniej wydaje – wersja reżyserska produkcji. Jej pierwsza zapowiedź zdradziła niewiele, ale nareszcie poznaliśmy jakieś konkrety. Director’s Cut wprowadzi sporo nowości, choć przyznam, że nie mam pojęcia, czy akurat tych rzeczy wyczekiwali fani (ja na pewno nie). Poprawiona zostanie walka wręcz, pojawią się nowe bronie (w tym rozkładany karabin maszynowy), a samo strzelanie poćwiczymy na specjalnej strzelnicy. Dodatkowo doczekamy się… torów wyścigowych (Fragile Circuit) z nowym samochodem.
Na szczęście prócz takich dziwnych pomysłów otrzymamy garść nowych zabawek pomocnych w przewożeniu przesyłek: wyrzutnie ładunków (cargo catapult), towarzyszącego nam robota (na którego pace będziemy mogli również usiąść) czy możliwość stawiania ramp pomagających przeskakiwać przeróżne rozpadliny. Co jednak najistotniejsze, Kojima przygotował też nowe misje fabularne, acz nie wiadomo, na jak długo wystarczą.
Gra będzie działać w 60 fps-ach (ze skalowanym 4K) lub 4K.
Na więcej pytań dotyczących Director’s Cut odpowiedział Jay Boor w specjalnym wideo. Stąd wiemy, że np. zawartość z pecetowego Death Stranding (przedmioty związane z Half-Life’em czy Cyberpunkiem) także się tutaj pojawią.Death Stranding Director’s Cut ukaże się na PS5 24 września. Jeżeli posiadaliście grę na PS4, cyfrową edycję deluxe dostaniecie za 10 dolarów (nie wiadomo, czy ulepszenie podstawowej wersji będzie darmowe).
Przypomnę tylko, że nie jest to jedyna wersja reżyserska, jaka w najbliższym czasie trafi na „piątkę” – niedługo takowej doczeka się również Ghost of Tsushima.

Czytaj dalej
9 odpowiedzi do “Death Stranding: Poznaliśmy zawartość i datę premiery wersji reżyserskiej [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Jestem zdania, że zamiast wydurniać się z pieprzonymi torami wyścigowymi (!), Kojima mógłby poświęcić swój (bezcenny, bo jakżeby inaczej) czas np. na naprawę dramatycznie skopanej fizyki pojazdów. Cóż z tego, że gra posiada całe systemy emulujące względnie realistyczne poruszanie się pieszo z ładunkiem po trudnym terenie, skoro wystarczy wskoczyć na motorek by dosłownie LATAĆ po całym terenie odbijając się niczym piłka od wystających skał tudzież wjeżdżając z rozpędu na niemal pionowe zbocza?
To nie jest żadna „wersja reżyserska” tylko zwykłe DLC. Podejrzewam że dodatkowe misje za wiele do historii nie wniosą, oraz nie mam wielkich nadziei że „wystarczą na długo”. Zagrać zagram bo podstawka mi się bardzo podobała oraz planowałem przejść Death Stranding jeszcze raz tak czy inaczej.
Czy save-y będą kompatybilne z wersja na PS4?
Czy wiadomo cokolwiek na temat premiery tego dodatku na PC? Niedawno zacząłem drugie podejście i w sumie mógłbym z nim poczekać do września, gdyby DLC wyszło wtedy tez na PC 🙂
a ja czekam niecierpliwi…bedzie powod by ponownie przejsc DS…tym razem na PS5
Nie dałem rady przejść (o ironio) całej gry. Zbyt rozciągnięta i nudna rozgrywka. Owszem, historia ciekawa, mechaniki nietypowe, ale…zbyt pusta i powtarzalna jest.
No brakuje mi w tym wszystkim New Game+.
Hm, myślałem że już podstawowa wersja Death Dtranding była wersją reżyserską 😀
A na PC patch za free czy płatny?