
Ghost of Tsushima Director’s Cut zapowiedziane, nowy rozdział fabularny w drodze [WIDEO]
![Ghost of Tsushima Director’s Cut zapowiedziane, nowy rozdział fabularny w drodze [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/b823a7b1-bd0d-4747-a584-a7b6fe0f331c.jpeg)
Nadające kategorie wiekowe grom ESRB raz jeszcze zepsuło niespodziankę dużego wydawcy, zdradzając przedwcześnie istnienie jakiegoś tytułu. Narzekać jednak nie zamierzamy, bo w gruncie rzeczy słowa „Director’s Cut” mówiły nam niewiele i zupełnie nie wiedzieliśmy, czego się po takiej wersji produkcji spodziewać.
Sucker Punch Productions nareszcie odkryło karty. Przede wszystkim czeka na nas nowy fabularny rozdział, w ramach którego udamy się na wyspę Iki (doniesienia o Ghost of Ikishima okazały się więc zgodnie z przewidywaniami prawdą).
Więcej o dodatku usłyszymy „niedługo”, na razie zadowolić musimy się krótkim wprowadzeniem:
W tej nowej historii Jin podróżuje na wyspę, aby zbadać pogłoski o obecności na niej Mongołów. Wkrótce zostaje jednak uwikłany w wydarzenia o głęboko osobistej stawce, które zmuszą go do ponownego przeżycia traumatycznych momentów z przeszłości.
Wśród nowości znajdziemy – rzecz jasna prócz samej wyspy – niewidziane wcześniej postaci, bronie, zbroje, techniki walki, wrogów czy „zwierzęta do pogłaskania”.
Ghost of Tsushima zyska też na przejściu na PS5. Tylko ta wersja pozwoli zgrać ruch ust postaci z japońskim dubbingiem, naprawiając rzecz, która w podstawowej edycji była szalenie irytująca (ma to być zasługa możliwości renderowania cutscenek w czasie rzeczywistym przez „piątkę”).
Dodatkowo na nowej konsoli Sony zagramy w docelowych 60 fps-ach i/lub w 4K, a produkcja wykorzysta wsparcie dla dźwięku 3D, specjalne funkcje kontrolera etc.
Nieco nowości wprowadzi też nadchodząca aktualizacja gry, dzięki której m.in. nareszcie będziemy mogli zablokować celownik na przeciwniku. O kolejny tryb wzbogaci się również multiplayer, Legends.
Ghost of Tsushima Director’s Cut trafi na PS4 i PS5 20 sierpnia. Dotychczasowi posiadacze tytułu zapłacą 20/30 dolarów (w zależności od konsoli) za ulepszenie do Director’s Cut.

Czytaj dalej
8 odpowiedzi do “Ghost of Tsushima Director’s Cut zapowiedziane, nowy rozdział fabularny w drodze [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Najważniejsze: ruch ust postaci nareszcie będzie się zgrywał z japońskim dubbingiem! …choć tylko na PS5.
Za sam upgrejd z PS4 na ps5 trzeba dopłacić nawet jak się kupiło najdroższą edycję na premierę. Ja mam edycję podstawowa czyli ile zapłacę, kolejna 100? Albo 150? Jeśli ta wyspa i dodatki do multiplayera będą dobre i jakościowo jak duży dodatek do w3 to nie widzę problemu. Nie rozumiem czemu mam płacić za wizualny upgrejd z konsoli na konsole. (Ta wiem pazerne corpo Sony).
Muszę w końcu oddać pada od ps4 do naprawy, GoT to moim zdaniem jedna z lepszych gier na ps.
A to że trzeba dopłacić do upgradu na ps5 to faktycznie debilne, jak to wygląda jak się na ps5 uruchomi bez zakupienia tego upgradu? Gra działa tak jak na ps4 pro czy w ogóle nie działa?
Będzie działać na PS5 normalnie, nawet z większą ilością klatek. Ale faktycznie to bardzo słabe, że starają się zmarginalizować wsteczną kompatybilność i robią wszystko, żeby gry z PS4 zakupić drugi raz. Kolejny punkt dla zielonych, gdzie takie cyrki nie mają miejsca.
A za pół roku jeszcze ogłoszą port na PC.
a niech robią co chcą, ogólnie Sony chyba ma kałacha w łapach wymierzonego w kolano, i trzyma spust z całej siły. jak na razie żałuję że się przesiadłem z ps4 na ps5. fajnie ze gry sie szybciej laduja i pare fpsow wiecej łapią, ale to nie jest cos co przyciaga klientow, a te praktyki sony ich odstraszaja jeszcze bardziej.
doplata jesy za dodatek nie za upgrade…