rek
rek

Doom Eternal na nowej generacji już dostępny [WIDEO]

Doom Eternal na nowej generacji już dostępny [WIDEO]
Doom w 120 fps-ach? Nikt chyba narzekać nie zamierza.

Najnowszy Doom to naprawdę ładna gra, ale – nie oszukujmy się – mało kto zwraca uwagę na grafikę, gdy na ekranie dzieje się tak dużo. Stąd dla zdecydowanej większości użytkowników od jakości obrazu ważniejsza jest jego płynność – i trzeba przyznać, że również i pod tym względem Eternal nie zawodził.

Na mocniejszych wersjach PS4 i Xboksa One tytuł utrzymuje bowiem stałe 60 klatek na sekundę, a i na starszych konsolach można bawić się w komfortowych warunkach. Teraz jednak Doom Eternal wkracza nareszcie w nową generację, pozwalając nam na gromienie demonów w aż 120 fps-ach (przy rozdzielczości 1800p na Xboksie Series X, 1080p na Series S i 1584p na PS5). Jeżeli taka płynność to dla was za dużo, ucieszą was tryby stawiające na doznania estetyczne: zrównoważony (4K/60 fps) lub nastawiony na ray tracing (1800p/60 fps).

Prócz tego Doom Eternal wzbogacił się o nowe poziom ekspercki i arenę do trybu Battlemode.

Na pecetach Eternal zyskał zaś wsparcie dla technologii DLSS oraz ray tracingu.

rek

5 odpowiedzi do “Doom Eternal na nowej generacji już dostępny [WIDEO]”

  1. No fajnie, ale to tylko przeklejona notka prasowa. Spójrzcie co się dzieje na forach Steama: wielu graczy doświadcza problemów z wydajnością. Włączenie DLSS przy zaznaczonym raytracingu, obniża(!) o połowę (!!) wydajność gry. Śmiechom nie było końca…

  2. CzlowiekKukurydza 30 czerwca 2021 o 18:46

    @McLusky A jest jakaś gra w której ray tracking podnosi wydajność? Albo chociaż taka w której znacząco ona nie spada?

  3. CzlowiekKukurydza 30 czerwca 2021 o 18:47

    *tracing (Będzie kiedyś możliwość edycji postów przez pierwsze dwie minuty po dodaniu?).

  4. Kolega pisze odnośnie DLSS, a nie samym RT

  5. CzlowiekKukurydza 1 lipca 2021 o 04:44

    @GGrzebyk Aaa…

Dodaj komentarz