
Elden Ring: Materiały z wczesnej wersji gry [WIDEO]
![Elden Ring: Materiały z wczesnej wersji gry [WIDEO]](https://staging.cdaction.pl/wp-content/uploads/2025/03/a0b9da79-cd9f-418a-98eb-a8dba3d20dab.jpeg)
Podobno to coś więcej niż Dark Souls 4 w sandboksowym stylu.
Już niedługo wystartują zamknięte testy sieciowe Elden Ring. W okresie 12-15 listopada konsolowi gracze będą mogli wypróbować spory fragment wyczekiwanego tytułu (i pięć klas postaci). Jeśli gustujecie w twórczości studia From Software, to po prostu będziecie się świetnie bawić. Na zaostrzenie apetytu wrzucam poniżej materiały z przedpremierowego buildu gry.
Mała grupa szczęśliwców wyruszyła na wyprawę na Ziemie Pomiędzy, aby w otwartym środowisku odkrywać liczne sekrety, walczyć z groźnymi przeciwnikami, eksplorować tajemnicze lokacje, rzucać wyzwanie legendarnym bossom i… umierać po wielokroć.
Elden Ring 25 lutego zawita na pecety, PS4, PS5, Xboksa One i Xboksa Series X/S.

Czytaj dalej
55 odpowiedzi do “Elden Ring: Materiały z wczesnej wersji gry [WIDEO]”
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Co? Czyli narzekanie Shaddona i reszty dzbanów na podstawie 20 minutowego, wyreżyserowanego filmiku było bezpodstawne? Niemożliwe!
Od Iron Pineapple też dobry jest, dużo mówi i konkretnie.|https:youtu.be/WzFR5HsPcng
@promant12 Nieważne że znowu dostaniemy świetną produkcję pozostawiającą po raz kolejny swoim wykonaniem konkurencję daleko w tyle, nikt nie ma się nią prawa cieszyć bo From powtórzyło kilka animacji z poprzednich gier 😉
@promant12|A mógłbyś teraz wskazać, które spośród naszych zarzutów były bezpodstawne? Nie wiem jak reszta kolegów, ale ja tu widzę tak wiele elementów Dark Souls 3 (łącznie z oprawą, interfejsem, animacjami, dźwiękami), że gdyby ktoś wymieszał fragmenty zapisu rozgrywki obu tych gier, to mógłbym mieć problemy z jednoznacznym wskazaniem, co właściwie w danym momencie oglądam.|Also, jakby ktoś zastanawiał się, dlaczego społeczność DS jest uważana za toksyczną, to twój post powinien to wyjaśnić.
Ja jeszcze przymknę oko na podobieństwa względem poprzednich gier i troszkę już niedzisiejszą grafikę (nie brzydką żeby nie było). Jednak ja już zaczynam czuć, że From i Miyazaki zaczynają wgryzać się we własne tyłki.
tja, wskaż „nietoksyczną” społeczność, jakąkolwiek, czekam…
XD wyznawcy FS to jakiś szczególny gatunek. Szczególny, bo tak jak każdy wyznawca to przygłup, tak wy nawet na ich tle wyrozniaciw się głupota.nawet nie chce mi się uzasadniać, bo po co mam przekonywać do swojego zdania kogoś, kogo nie da się szanowac
@lett4l To po co się odzywasz xD Jak nie masz argumentów to po prostu się nie wtryniaj i tyle, a jak je masz to je przedstaw, na tym polegają dyskusje.|@nietrol animal crossing|Co do materiałów, zgadzam się z tym co powiedział shaddon, gdybym dostał losowo wybrany fragment gameplayu z elden ring i z ds3, to nie byłbym w stanie powiedzieć które jest które, chyba, że na ekranie byłby akurat mount. From software powinno zrobić sobie przerwę i zastanowić się, jak zrewolucjonizować markę
A kto to jest wyznawca FS? Osoba, która lubi i gra w ich produkcje? Czy ktoś kto na to wszystko jeszcze czeka na ich nową grę? Jak dla mnie gameplay wygląda świetnie, znajomo lecz świetnie. Świat jest mroczny i ciekawy, czego chcieć więcej? Uczepiliście się tych animacji i stylu graficznego. Każdy developer wykorzystuje swoje assety w kolejnych produkcjach. Czy to jest problem? Zależy czego oczekujesz od gry.
@Memotimer – typowa sytuacja – ktoś nie lubi toporności (przyznajmy szczerze – te gry są powoooolne) serii to od razu zostaje wyśmiany „Ale jak to? Nie lubisz soulsów? Hahahaha casual, git gud, naucz się grać frajerze”. To około 99% społeczności soulslike’owej. Jakby dzieła FS były czymś najlepszym na świecie i nie miało prawa się komuś nie podobać. Gdyby nie „Life of the Tiger” czy jak to się zwie to „Bloodborne” byłoby dla mnie najgorszym exem Sony :))
@deanambrose|Rozumiem, sam wiele ze społecznością soulsów do czynienia nie miałem, więc nawet nie wiedziałem, że takie sytuacje się zdarzają.
@Memotimer Kolega niżej zapomniał wspomnieć o trolowaniu i „odsyłaniu kogoś do Skyrim’a” bo „Souls’y wymagają myślenia” 😉
Zobczyłem wszystkie podane widea i to od Iron Pineapple jest najbardziej wartościowe, na drugim miejscu Fextralife, Max i EZA nie ma co, bo to pogadanki bez skryptu i cięć, Vaati za bardzo romantyzuje i skupia się na tle fabularnym.
@Pul Hed lepiej opowiada
@nietrol Guild Wars 2
@silver, odsłuchałem, bardzo fajny materiał, jedyne czego mi brakowało to opis możliwości ataków jadąc wierzchem, mechanika podwójnej broni z DS2 i statystyka poise.
@promant12 bezpodstawne, bo? czego nie zrozumiales? przeciez wszystko sie zgadza. jesli dla kogos zaimplementowane assety i animacje to wciaz liczba ”kilku”, to oszukuje sam siebie. wymieniajac dalej: pokazane w rozgrywce sorceries sa przeciez dobitnie identyczne z poprzedniczkami. i po co ta ”spuscizna”? przeciez gra totalnie mogla zostawic serie DS za soba, tj. zrobilo to Sekiro. dla mnie jest to niesmaczne. nowe lore, nowa marka i wciaz wracanie na sile do Soulsow.
moj komentarz odnosnie myslnikow wymienionych przez Dana tylko jeszcze bardziej zostal wzmocniony przez te fragmenty rozgrywki. gra wyglada jakby jej difficulty level byl totalnie casualowy. po Sekiro, ktore rzekomo bylo najtrudniejsza produkcja FS poszli chyba w druga skrajnosc. osobiscie sie nie zgodze z tym, ze Sekiro bylo trudne, nawet nie otarlo sie o soulsowa mechanike, ale to co widac na tym gameplayu.. wolne zarty. gra eksploracyjna z malo taktownym prowadzeniem za raczke i bossami z diffic. gundyra
jesli potrafia wsadzic ostrza ptakowi w szpony, a nie potrafia wymyslec czegos ponad homing soulmass, czy soul greatsword i potem zostaje to zaakceptowane przez Miyazakiego, to chyba jednak cos jest nie tak. Soulsy w swojej rozgrywce byly flegmatyczne, ER jest az do bolu – walka z Margrittem to jakis zart. napad na oboz i zachowanie AI to jakis smieszny sparing z przedszkolakami. po Sekiro i Tsushimie, sorry, ale to jest jakas zenada.
trawa, ktora spawni sie 10m przed postacia.. serio? ciekawe czy to ps5 exclusive ”feature”. w 20:52 u Vaati’ego to ja nie wiem co sie dzieje z tym gruntem. pojawia sie, znika..
Bloodhound Knight to kalka Boreal Outrider Knighta z DS3. naprawde, brak slow..
a juz na bank wiekszosc zapomniala zwiastun wakacyjny w tym: Smougha z czara ognia na lbie; Chlopa w Sunset Armorze z Dark Handem, ”rączke”. z sorceries zapomnialem wymienic soul stream. bez kitu. jesli ktos dalej tlumaczy to sobie i innym na zasadzie: ”przeciez fani to lubia, zrobili to dla fanow”. nie. gra nazywa sie Elden Ring. miala reprezentowac nowa marke. tak samo, jak Sekiro. a mamy znow piaskownice na zasadzie Demon Souls.
koniec koncow Miyazaki w 2030 wyda Ring of the Soul gdzie w napisach koncowych pusci kultowa scene ze Strasznego Filmu nr 3 parodiujacej film The Ring, gdzie chlop wstaje z kibla (sam to odegra) i bezczelnie jeszcze napluje prosto w widza (do scieku). wcale by mnie taki obrot sytuacji nie zdziwil.
No dobra. Po oficjalnych materiałach gra wydawała mi się jak przykra sklejka z DSów, a gameplaye dały zupełnie inny odbiór. Zdecydowanie pozytywnie. Gra wydaje się całkiem miodna :3
Juz po 15 minutach bylem bardzo zadowolony z tego co widziałem, widziałem wideo od Iron Pineapple, Vaati i Fextralife, i jeszcze bardziej przekonany ze to będzie jedna z tych gier w która spędzę setki godzin gry, większość nie zrealizowanych pomysłów z poprzednich ich tytułów i ulepszenie już tych co były i do tego dodano wiele nowych, to będzie ich największa gra jaka dotychczas zrobili, może nie jest przełomowa ale nigdy nie mala być i od początku kiedy została zapowiedziana ze to będzie soulslike
wygląda i brzmi identycznie jak DS3. Liczyłem na większy postęp, zwłaszcza że Sekiro pokazało, że się da (system parowania!). A tutaj znowu będziemy się milion razy turlać żeby uniknąć ciosu.|Może dadzą do GamePassa, to się ogra
From wypuszcza nowe Soulsy, fani Soulsów zachwyceni. Nihil novi sub sole. 😛
@wampir2214|Moment. Od kiedy ktokolwiek się spodziewa jakiegoś przełomu po tej firmie?
Zaraz odpale Dark Souls 3 a później sekiro
FROM są tacy leniwi że w kwestiach level designu, world buildingu, gameplay’u, bossów, soundtracków, art stylu nie mają sobie równych.
@LordRegis – noo to teraz tylko zostać game developerem i zaimplementować ten fajny system parowania do multiplayera tak, żeby wszyscy byli zadowoleni i było zero zgrzytów, powodzenia 🙂
@dante14https:youtu.be/JzS96auqau0?t=28
@Dan2510|Śmiem twierdzić, że istnieje „delikatna” różnica pomiędzy level designem Dark Souls 2 a np. Bloodborne, ale skoro piszesz, że From jest tanie genialne, to pewnie masz rację. Z drugiej strony, jak się chce poklepać studio po pleckach, to i soundtrack też najwyraźniej można mu przypisać, bo czemu właściwie nie? 🙂
DS2 i Bloodborne trochę dwa różne studia. |Muzykę tworzą we From własciwie to dwie osoby. Mnie akurat w większość średnio się ona podoba, jest zdecydowanie za mało chwytliwa. |Co innego kawałki takie jak Cleric Beast albo z walka Orstein and Smough. Majestat, melodyka. Tam jest taki moment w tym kawałku, że walcząc z nimi poczułem się jak dzieciak, który jest pochłonięty oglądaniem bajki, jak się ma przykładowo 7 lat. Niesamowite, niebywałe uczucie 🙂
OST z DS3 swego czasu mocno gwalcilem. Nameless King – Motoi Sakuraby dla mnie No.1; dalej Pontiff – Yuki Kitamury
https:www.youtube.com/watch?v=Nhb05wE2C5ETen motyw jest w 1:54Mistrzostwo świata. Czasem właśnie jeden krótki motyw robi całość zajebistego doświadczenia emocjonalnego.
Ale będzie grane! <3
właśnie skończyłem na dziś grać w sekiro i mam komfort psychiczny, bo ta gra jest bardziej przemyślana niż moja narzeczona
Tak jak kiedyś kilka razy odbijałem się od Dark Souls tak po drugim podejściu do Dark Souls 3 przeszedłem ją potem DS 1 potem DS 2, Sekiro, tak teraz obowiązkowo ogram Elden Ring. From według mnie jest genialne w swojej prostocie przy tym serwując mroczny klimat fantasy, którego szukałem od momentu ogrania za nastolatka Gothic’ów. Rozumiem, że nie każdemu podobają się dzieła From, ale nie jest to powód do narzekania na ich produkcje skoro i tak ich narzekający nie zamierzają ograć, a przychodzą cd.
tylko napisać w komentarzach jakie to From jest blee, uwstecznione, korzysta z gotowych materiałów z poprzednich DS, jakie to toporne, brak przełomu, etc. Nie grasz w gry From nie wchodź i nie komentuj chyba, że chcesz pokazać innym jaki jesteś anty From i chcesz siać g*wnoburzę w komentarzach, zostaw dla siebie swoje niezadowolonie lub idź do kolegi i wygadaj się mu o tym, bo fani From wiedzą czego chcą i oczekują.
@Artur777 dokładnie, jeśli nie są fanami, nie interesuje ich gra to co ich to obchodzi? Tu chodzi o gameplay przede wszystkim, nie bez powodu tak wiele innych twórców próbuje kopiować From’ków. |A mnie dodatkowo dziwi narzekanie na podobne movesety i modele broni, to nie jest gra high fantasy gdzie wszystko jest dziwaczne i absurdalnie zdobione, jak znajdujesz claymore’a albo rapiera to on musi wyglądać jak claymore i rapier, no i movesety też powinny mieć takie jakie taka broń ma.
… Imho to tak jakby w nowej części popularnej strzelanki dziejącej się w realistycznym świecie, ktoś narzekał że shotgun wygląda tak samo a nie zupełnie inaczej niż w poprzedniej części, i że nie strzela seriami albo laserem ;)|Jako fan serii od dawna marzyłem o Soulsach z otwartym światem. A to że gra nie jest super przegięta graficznie to dla mnie duży plus bo będę ją w stanie odpalić na moim GTX980, jak to może w ogóle być minus przy tej sytuacji na rynku kart graficznych jaką mamy???
I żeby nie było, że tylko się zachwycam, nie podoba mi się design dotychczas pokazanych bossów w Elden Ring, motyw z wieloma rękami, jakieś wielkie pełzające dłonie w trailerze jak z rodziny Adamsów i nienaturalnie dziwnie żółto-zielona kolorystyka. Nie podoba mi się też nacisk na specjalne ataki bo trochę to zaczyna wyglądać jak Darksiders, a ja cenię w Soulsach spokojniejszą, bardziej taktyczną walkę a nie wbijanie combosów i super ciosów.
Wyrazić zdanie może każdy, tylko żeby to było w stylu: „Nie mój typ gry, nie zagram.” I ewentualnie dodać, że tym co kupią życzę miłej gry, ale te jednostki mają jakąś osobistą krucjatę, żeby wszystkich przekonać do tego, żeby nie dość, że nie kupować gier From Software, ale i aktywnie bojkotować, bo ich zdaniem FS jest be xD Zawsze się zastanawiam kogo oni chcą przekonać, bo fani raczej zdania nie zmienią i dochodzę do wniosku, że chyba tylko siebie chcą przekonać, bo w głębi chcieliby zagrać 😀
@Eldred „, to nie jest gra high fantasy gdzie wszystko jest dziwaczne i absurdalnie zdobione, jak znajdujesz claymore’a albo rapiera to on musi wyglądać jak claymore i rapier, no i movesety też powinny mieć takie jakie taka broń ma.”To urocze, że ktoś wywyższa FROM akurat na tym polu. Twórców gier, gdzie poślubiasz zwłoki, ludki żywią larwy pająka w ramach kultu chaosu, podróżujesz w żołądku węża, a strażniczka ognia zostaje odtworzona z duszy.|Już nie wspominając o moveset’ach Estoc’a, Falchion’a itp.
@zadymek heh, masz rację, świat jest absurdalny, i bywają absurdalne bronie wielkości szyny kolejowej, ale jednak w większości pancerze są brudne, a bronie przynajmniej na początku normalne, nie chodziło mi o wywyższanie bardziej o to, że fani serii mają już jakieś pojęcie o niektórych typach/kategoriach broni |i mają one jakiś sensowny, pasujący do nich moveset, więc zmieniać go na siłę na coś zupełnie innego było by dziwne.
@zadymek a z tym high fantasy to chodziło mi o to, że w tych grach nie każdy jest przypakowany i w nowiutkim lśniącym pełnym kolców pancerzu ze świecącym złotym mieczem jak to w niektórych grach bywa 🙂
@Eldred „a z tym high fantasy”|Ach, nie wiedziałem, że zaniedbany armor (nierealistyczny btw), to od razu „nie-high-fantasy” ;)FYI Dark Souls to high fantasy, pełną gęba. Ze swoimi rasami, wszechobecną magią i układem politycznym. To że brudne i depresyjne, nie znaczy, że to nagle intrusion f. Nawet krainy h.fantasy przeżywają katastrofy. To jedna z takich. Władca Pierścienia to inny przykład.
Oni narzekają dla samego narzekania.|I zaraz gdzie się podróżuje w środku węża?? haha;) |Nie mogę zajarzyć 🙂
Bossowie i OST zwala z nóg. Ostatni boss z którym walczyłem (nie będę zdradzał jaki, był w trailerach) miał taka różnorodność, ataków, combosów, nieprzewidywalnych ruchów, że naprawdę sprawił mi sporo problemów na początku.|Graficznie jest to poziom Sekiro, ale art style zwala z nóg 🙂
Nieźle podrasowali silnik bo zasięg rysowania jest ogromny, przeciwnicy z bardzo dalekiej odległość nie mają już animacji w połowie klatek aby zaoszczędzić na pamięci i tekstury ani razu nie doczytywały się za późno.|Jeżeli chodzi o poziom grafiki, to mimo ogromnego otwartego świata i dużo szybszego przemieszczania się (koń, te ogromne wyrzutnie dla konia, które wybijają gracza wysoko w powietrze) , gra nadąża za streamingiem i wygląda ciut lepiej niż Sekiro jak na moje oko.
@Dan2510 Frampt cię połyka żeby przenieść do ołtarza.@zadymek chodziło mi o stylistykę, są gry w których wszyscy ciągle wyglądają jakby przed chwilą wyszli od fryzjera i kupili nowy pancerz, nawet po walce z trollem na bagnach 😉
<3
Aaa to xD |Jak Cię połyka Frampt, ale to nie jest lokacja, tam się nie chodzi etc. |więc w sumie może dlatego nie mogłem zajarzyć o jaką lokację chodzi, spoko:)
No ale on napisał że się podróżuje, wiesz tak jak pociągiem czy taksówką 😉