Assassin’s Creed Odyssey: Poznaliśmy oficjalne wymagania sprzętowe

    Twórcy serii Assassin’s Creed opublikowali dziś wymagania sprzętowe nadchodzącej odsłony, osadzonej w starożytnej Grecji, której realia oddano z dużą dbałością o wiarygodność. Ubisoft poinformował jednocześnie, że o wysoką jakość wersji pecetowej dba osobne studio z Kijowa, pod czujnym okiem odpowiedzialnego za grę zespołu z Quebecu. Warto dodać, że na potrzeby komputerów przygotowano specjalne opcje – możliwość skorzystania z benchmarka oraz dynamiczną rozdzielczość pozwalającą zwiększyć liczbę klatek na sekundę. Gra trafi na wszystkie trzy platformy – oprócz PC także PS4 i XBO – 5 października.

    Wymagania minimalne (rozdzielczość 720p przy 30 klatkach na sekundę):

  • Procesor: Intel Core i5-2400 3,1 GHz, AMD FX 6300 3,8 GHz lub Ryzen 3 1200
  • Karta graficzna: GeForce GTX 660 lub Radeon R9 285 (2 GB)
  • RAM: 8 GB
  • Miejsce na dysku: 46 GB
  • System operacyjny: Windows 7 SP1/8.1/10 (64-bitowe)
  • Konfiguracja zalecana dla Full HD (rozdzielczość 1080p przy 30 klatkach na sekundę):

  • Procesor: Intel Core i7-3770 3,5 GHz, AMD FX-8350 4 GHz lub Ryzen 5 1400
  • Karta graficzna: GeForce GTX 970 (4 GB) lub Radeon R9 290X (4 GB)
  • RAM: 8 GB
  • Miejsce na dysku: 46 GB
  • System operacyjny: Windows 7 SP1/8.1/10 (64-bitowe)
  • Konfiguracja zalecana dla rozdzielczości 4K przy 30 klatkach na sekundę:

  • Procesor: Intel Core i7-7700 4,2 GHz lub AMD Ryzen 1700X 3,8 GHz,
  • Karta graficzna: GeForce GTX 1080 (8 GB) lub AMD Vega 64
  • RAM: 16 GB
  • Miejsce na dysku: 46 GB
  • System operacyjny: Windows 10 (64-bitowy)
  • 28 thoughts on “Assassin’s Creed Odyssey: Poznaliśmy oficjalne wymagania sprzętowe

    1. I tak ich gówniany,podwójny drm zrobi wszystkich legalnych uzytkownikow na szaro.Dlatego zamowilem proca kwantowego z NASA,moze odpali w 30 fps ;)))

    2. Ludzie mówiący, że drm im obniża ilość fps XDDDDD|Pójdzie na luzie w HD jak Origins 🙂

    3. @Victorian Haha a ktoś się w ogóle łudził, że cała obsada będzie dopasowana do uniwersum czylu biała? xD

    4. O co im chodzi z tymi 30 fps w wymaganiach ostatnio? Boją się pisać o tych 60 fps jak ognia.

    5. Kurcze ludzie marudzicie, jest 2018 a w minimalnych gtx 660 z 2012 roku technologia nie stoi w miejscu a trochę filtrów tu i tam dorzucają z każdym rokiem, moim zdaniem starają się. |Już nie wnikając czy zmieniają silnik gry czy nie.

    6. Kasa musi się zgadzać (podzespoły), zawyżanie pierdołami wymagania. Po co komu 4K jak i tak wystarczy FHD lub HD. Ostatnio w CD-Action był felieton na ten temat, nie o 4K, ale o odświeżanie obrazu. Zastanawiają mnie 30 klatki na sekund. To jest śmieszne, mimo wszystko jestem ciekawy Odyssey.

    7. Stać mnie na kompa, który udźwignie to w 4k, ale niestety na monitor już nie :c Może za jakiś czas.

    8. Ja nie ogarniam, jak można czerpać przyjemność z tego typu gier przy 30fps. Raczej uznał bym to za desperacką próbę ogrania tytułu na słabym sprzęcie. Zdecydowanie wolę pogorszyć cienie, antyaliasing i inne bloomy, ale mieć to fullhd 60fps

    9. @nor2323 To sobie poczytaj o drm w Origin geniuszu 😉 No chyba że uważasz,że i9 na stacji roboczej znajomego (podmieniliśmy grafikę na taką do gier,spokojnie) to za mało do 60 fps,hmm?

    10. @kubanczyk1989,|”Po co komu 4K jak wystarczy FHD lub HD”. Ech. Po co komu Porsche Cayenne, skoro (do dojechania do pracy) wystarcza 20-letnia Skoda? Może czas zacząć patrzeć dalej (i szerzej) niż tylko czubek własnego nosa.|@Kuba3003,|Mam tak samo. Na szczęście, mój obecny sprzęt nie wymaga zbyt wielkich kompromisów i wciąż komfortowo gram w QHD. Chociaż pewnie i tak kupię kartę od Nvidii z nadchodzącej generacji, bo nowe tytuły będą co raz bardziej wymagające.

    11. Miałem koszmar… Ale obudziłem się i okazało się że grywam na konsoli i nie lubię AC… Ufff…

    12. @Xellar|Nie ma to jak wyrwać konkekst i argumentować go swoją teorią i mieszać kogoś z błotem. 🙂 Przeczytałeś dalej komentarz?

    13. 30 klatek powinno być tylko przy minimalnych ustawieniach graficznych, w zalecanych chciałbym wiedziec co potrzebuje na 60klatek..

    14. W 1080p nadal grywam na ultra przy i5 3350P, 8GB RAM DDR3 1333Mhz. Najważniejsza jest grafa, jak grafa mocna to wszystko uciągnie ze słabszym prockiem i wolniejszym RAM-em.

    15. @p4v , uciągnąc uciągnie, ale nie zdajesz sobie sprawy ile klatek masz uciętych. 🙂 I w wielu grach nie uwierzę, że masz 60 fps na ultra, choćbyś miał 1080 Ti, w tym we wcześniejszym AC Origins.

    16. @Kuba3003, ah ta wasza rozpuszczona generacja. 😉 Call of Duty 2 ogrywałem w rozdzielczości 640×480 i w porywach 20-25 klatek. Nie mów mi, w jakiej rozdzielczości i ilości klatek TRZEBA grać.

    17. @p4v|Oczywiście palnąłeś kompletną bzdurę, ale żeby nie szukać przykładów daleko, poproszę cię o uruchomienie bety Battlefielda V i podzielenie się z nami wrażeniami z „płynności” rozgrywki. 🙂 To jedna z wielu (naprawdę wielu) gier, które do prawidłowego działania potrzebują adekwatnie mocnego procesora i bez niego nawet na GTX 1080Ti będą niemiłosiernie klatkować. Skąd wy w ogóle bierzecie te swoje opowieści, chłopaki? To wynik niewiedzy, czy celowe sianie dezinformacji?

    18. @k4cz0r Posiadam 1060 6GB i w Battlefront 2 na największych mapach utrzymuje stabilne 60 klatek przy opcjach ultra w mojej starszej konfiguracji PC. Musi naprawdę zacząć się dużo dziać, żeby okazjonalnie zaczęły się spadki do ~55. Jak już jesteśmy bardzo skrupulatni to przyznam, że gram na ultra w 98%. Gdyż jedyną rzeczą jaką nie mam na ultra to cienie. Ustawiam medium, bo przyznam, że są zasobożerne 🙂 Ale nawet wolę medium, są bardziej wyraziste a na ultra takie rozmazane, co akurat mi mniej się podoba.

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *